מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: שני קטינים ובגיר ביצעו עבירות מין בקטינה במהלך מסיבה באזור ירושלים

בעקבות תלונה של צעירה על עבירות מין שהוגשה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, החלה חקירה במשטרה ופעילות לאיסוף ראיות. במסגרת החקירה, נעצרו שלושה חשודים והם הועברו לחקירה במשטרה בחשד לעבירות של בעילה שלא בהסכמה חופשית, מעשה מגונה באדם, תקיפה, קשירת קשר לעשות פשע ועבירות נוספות.

מחקירת המשטרה עלה כי עפ״י החשד ניגשו שניים מהחשודים שהשתתפו במסיבה שנערכה באזור ירושלים יחד עם הצעירה אל מבנה סמוך, שם ביצעו בה עבירות מין על אף התנגדותה. בשלב מסוים ולאחר שהתנגדה המתלוננת למעשים, הצטרף חשוד השלישי, בעלי המסיבה שהתקיימה, ונטל על פי החשד חלק במעשים תוך תקיפה ואיומים כלפיה. כמו כן עלה כי עפ״י החשד אדם נוסף תיעד את המעשים באמצעות מכשיר הטלפון. עוד עלה במסגרת החקירה, כי חלק מהמעורבים ניסו לשבש טרם מעצרם את החקירה תוך שתיאמו גרסאות בהתכתבות שנמצאה ביניהם במכשיר הפלאפון.

עם סיום החקירה במחוז ירושלים של המשטרה, הוגשה היום הצהרת תובע בבית המשפט נגד שלושה חשודים, תושבי ישוב סמוך לירושלים (שניים מהם קטינים) בגין ביצוע עבירות מין ועבירות נוספות. כמו כן, מעצרם של שלושת החשודים הוארך היום בבית המשפט בחמישה ימים לטובת הגשת כתב האישום על ידיי הפרקליטות, עד לתאריך 28.3.22.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לטפל ולחקור ביסודיות עבירות מין ותפעל למצות את הדין עם העבריינים המעורבים במעשים אלו."

אילוסטרציה. צילום: SplitShire
Back to top button