בידורמבזקים

שרה נתניהו שלחה מכתב התראה לפני תביעה לפרשן אמנון אברמוביץ'

אשת ראש הממשלה לשעבר, שרה נתניהו שלחה לפרשן המדיני של חדשות 12, אמנון אברמוביץ', מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים בעקבות פרסום שלו לפני כשבועיים בתוכנית "אולפן שישי".

כזכור, אברמוביץ' אמר בין היתר במהלך התוכנית "אולפן שישי" בהתייחסו לעלות בנייה ואבזור המטוס "כנף ציון" שאמור לשרת את ראש הממשלה ונשיא המדינה כי "בשלב מסוים, הסיטו 90 מיליון ש"ח לטובת המטוס מתקציב הנגב והגליל. העסק התחיל שם להסתבך כי הארכיטקטית של תכנון הפנים הייתה אשת ראש הממשלה לשעבר ואז קיבלנו שמה למשל חדר אח"מים שהגבהת התקרה עלתה 15 מיליון, ופינת מזוודות פרטית ליד הנוסעים שעלתה עוד שני מיליון ורבע ומקלחת שעלתה ארבעה מיליון ו-300 אלף שקלים. אני לא יודע איזה מקלחת הברזים מפלטינום, במקום מים וסבון אולי שמפניה ורודה, אני לא יודע מה".

אלא שהכתב הצבאי של הערוץ ניר דבורי דחה את טענת עמיתו ואמר: "אני יכול להגיד לך שהמקלחון הזה נקנה באיקאה, מפואר ככל שיהיה הוא לא עולה ארבעה מיליון שקלים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם בחשבון הטוויטר שלו את שני הקטעים כשעל הסרטון מוטבעת תמונתו של אמנון אברמוביץ' ונכתב "שקרן בכמות גבוהה", ובסוף נכתב "אי אפשר להאמין למילה של אברמוביץ'".

הבוקר (שני) נודע כי בכוונתה של הגברת שרה נתניהו לתבוע את העיתונאי אברמוביץ' על דבריו והיא שלחה לו באמצעות עורך דינה מיכאל דבורין מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים.

במכתבו כתב עו"ד דבורין: "אדגיש כי כל הטענות על כך שמדובר בדרישות של מרשתי שהביאו לעלויות הנ"ל הינן שקר וכזב. לא היה ולא נברא – למרשתי לא היה שום חלק בדרישות אלה והיא לא הגישה שום דרישה שכזו. הזדון והרשע בשקריך באים לידי ביטוי גם בדבריך המלגלגים כי אולי הסיבה לעלות של המקלחת הינה "שבמקום מים וסבון יש בברזים במקלחת שמפניה ורודה"."

עו"ד דבורין הדגיש כי "הפרסום הנ"ל אם כן שקרי לחלוטין מתחילתו ועד סופו ומשקף נבזיות מיוחדת וכוונת זדון של ממש, שלך, לפגוע בשמה הטוב של מרשתי, וזאת באמצעות ניסיון להציגה כמי שפעלה מגחמות אישיות ונהנתנות לשם השפעה על עיצוב הפנים של המטוס, והביאה באמצעות כך לבזבוז עתק של כספי ציבור. אדגיש כי מדובר בהאשמה כוזבת וחסרת כל בסיס. מטעם זה מדובר בהוצאת לשון הרע מהזן החמור ביותר. מרשתי מעולם לא עסקה בעיצוב הפנים של המטוס הנ"ל, לא פנתה בדרישות בנדון – ולא הייתה מעורבת כלל בשינויים הפנימיים שעבר המטוס אשר גורמי המקצוע לרבות גורמי בטחון – היו אלה שניצחו עליהם – והורו על ביצוע ההתאמות והשינויים השונים ללא כל מעורבות של מרשתי."

אברמוביץ' נדרש להסיר בתוך 24 שעות ממועד קבלת המכתב את הפרסום השקרי ולפרסם התנצלות והבהרה כי "הדברים אינם נכונים וכי מרשתי לא עמדה מאחורי עיצוב הפנים של המטוס או דרישות כלשהן לגביו כפי שנטען בפרסום שלך וכי הפרסום בנושא זה היה שקרי מיסודו ושגוי מיסודו."

כמו כן אברמוביץ' נדרש לפצות את גברת נתניהו בסכום של 140,000 ש"ח ללא הוכחת נזק – אשר יועברו בתוך שבוע מקבלת המכתב.

פנינו לאברמוביץ' על מנת לקבל את תגובתו והוא מסר כי טרם קיבל לידיו את המכתב האמור.

Back to top button