צרכנות

חופשת פסח קצת אחרת באילת

קרדיט תמונה FREEPIK

המוני נופשים פוקדים את אילת בעיקר בתקופת הקיץ ובמהלך חגי ישראל. חג הפסח הקרב ובא, צפוי להביא עמו גם כן המוני ישראלים לעיר הנופש הקיצית שלנו. מלבד ארוחת החג בבית המלון והאטרקציות הקבועות של אילת, אנו ממליצים לכם לשקול חופשה קצת שונה, במיוחד אם מדובר בחופשה משפחתית.

אילת – טבע נדיר לצד מלונות יוקרה

אילת, היא נקודת מפגשן של שלוש מדינות, מצרים, ירדן וכמובן ישראל. מנקודות תצפית מסוימות ניתן אף לראות את ערב הסעודית. העיר אילת ידועה בזכות היותה עיר נופש קיצית וניתן למצוא בה אטרקציות רבות, מסעדות, מרכזי קניות ובתי מלון מגוונים. מסביב לעיר, ניתן להתרשם מיופיים האדיר של הרי אילת והים האדום, ומדובר באזור מיוחד לטיולים ותצפיות מרהיבות.

ישנם כמה בתי מלון יוקרתיים באילת בהם ניתן ליהנות מחוויית אירוח בינלאומית במיוחד במהלך החגים. מתקני המלונות אטרקטיביים ביותר ותוכלו לבלות את כל החופשה מבלי לצאת מתחומי המלון. עם זאת, באילת יש כמה נקודות קסומות שלא כדאי לכם לוותר על ביקור בהן, במיוחד אם אתם חובבי טבע ונופים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המסע מתחיל בדרך לאילת

ניתן להגיע לאילת בטיסה שנוחתת בשדה התעופה "רמון" ומשם יש להמשיך בתחבורה ציבורית אל העיר עצמה. הטיסה אורכת כ-40 דקות והנסיעה לעיר משדה התעופה אורכת כ-20 דקות. עם זאת, כדאי לשקול להגיע לעיר ברכב היות שכך תוכלו לעצור בדרך ולהתנייד בתוך העיר ללא תלות בתחבורה ציבורית. הנסיעה ברכב מתל אביב לאילת אורכת כ-4 שעות.

אם תבחרו להגיע ברכב לאילת תוכלו להרוויח עצירה מרעננת בכמה מקומות אפשריים בדרך לאילת. ההמלצה לנו היא לא לוותר על עצירה במצפה רמון שם תוכלו להתרשם מהמכתשים ולבקר במרכז המבקרים.

תצפיות מרהיבות באילת

כשתגיעו לאילת תוכלו לשלב במהלך החופשה ביקורים בכמה תצפיות מרהיבות סביב לעיר. נמליץ על תצפית אחת אהובה עלינו במיוחד – תצפית הר יואש. ההגעה על תצפית הר יואש אפשרית בעזרת טיפוס רגלי לאחר שתחנו בחניית העפר, הטיפוס אורך כחצי שעה, אך בהחלט תבואו על שכרכם כשתגיעו אל התצפית. לנגד עיניכם יתגלו הרי אילת במלוא תפארתם, ומתחם להם – מפרץ אילת היפהפה. ניתן גם לראות את ירדן וסיני ובימים מסוימים אפילו את ערב הסעודית.

קרדיט תמונה FREEPIK

אטרקציות פחות מוכרות באילת

לסיום, נמליץ על כמה אטרקציות בעיר שאינן נמצאות בדרך כלל בראש רשימות האטרקציות באילת, אך אין זה אומר שלא כדאי לבקר בהן. נתחיל עם חוויית הצלילה בצוללת אישית – אקווה סטאר. מדובר בחוויה בלתי נשכחת שבמהלכה תבקרו במעמקי השונית באילת. אטרקציה זו אורכת כחצי שעה והיא מתאימה לאדם יחיד כך שלא תוכלו לבקר בה כמשפחה. עם זאת, אם לא צללתם מעולם ואתם רוצים לראות את הקסם הימי של אילת, כדאי לכם להגיע למקום ולצלול להנאתכם בצוללת אישית.

נוסף על כך, תופתעו לגלות שבאילת שוכן גם מוזיאון היסטורי "אילת עירי" העוסק בהקמתה והתפתחותה של העיר לאורך השנים. במהלך ביקורכם תיחשפו להיסטוריה של העיר בשלושה אולמות מלאי תמונות ומיצגים.

אילת אם כן עדיין פופולרית בחגים ובתקופת הקיץ, ולא תם בה הקסם התיירותי המוכר לכל. עם זאת, בעיר ישנם כמה דברים שונים ומהנים לא פחות שכדאי לכם לשלב במהלך החופשה שלכם.

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח