מבזקיםמשפטי/פלילי

"אני אהרוג אותך": צעיר בן 21 מואשם ברצח חברו במהלך קטטה ברמלה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד סלומון יאיי (21) מרמלה, בגין רצח בכוונה תחילה של חברו בראנו מברטו, במהלך ריב בין השניים בעיר בחודש שעבר.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד נעמה תור-זאבי, הנאשם והמנוח היו חברים, אשר נפגשו ב- 25 בפברואר בשעות הערב למטרת בילוי עם חברים נוספים בדירת הנאשם בעיר רמלה. הנוכחים בילו יחדיו מספר שעות במהלכן גם שתו משקאות אלכוהוליים. סמוך לשעה 4:30 התפתח ויכוח בין הנאשם למנוח עקב תלונת שכנה ודו"ח שקיבל הנאשם בגין הקמת רעש בדירה. הנאשם והמנוח החלו לקלל ולאיים זה על זה. בשלב מסוים, הוויכוח התלקח מהלומות ההדדיות, במסגרתן אף נופץ חלון זכוכית בדירה, והנאשם נפצע במצחו.

עוד על פי כתב האישום, בשלב זה התערבו הנוכחים האחרים וניסו להפריד בין השניים. במקביל הטיח הנאשם דברי איומים כלפי כלל הנוכחים ובכלל זאת כלפי המנוח לו אמר: "אני אהרוג אותך". בהמשך לכך, יצא אחד הנוכחים עם המנוח מהדירה לכיוון הרחוב במטרה להפריד בין הניצים. אז הצטייד הנאשם בסכין מטבח ורץ בעקבות המנוח אל הרחוב. בין הנאשם והמנוח החלו חילופי דברים שכללו איומים וגידופים, ואף זריקת אבנים הדדית זה על זה. בשלב זה, אחז הנאשם בסכין שברשותו ודקר את המנוח בחזהו. כתוצאה מהדקירה התמוטט המנוח, ולאחר מכן נפטר, ואילו הנאשם נמלט בריצה מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקביל לכתב האישום הוגשה גם בקשת מעצר כנגד הנאשם, בה ציינה עו"ד תור-זאבי: "לא רק שגרם למותו של המנוח בכוונה, המשיב אף נמלט מיד מהזירה והותיר בה את המנוח מתבוסס בדמו ואת יתר החברים שניסו לסייע לו ללא הואיל. אז בחר המשיב להסתתר ולהמשיך לעשות כן גם כאשר נודע לו שמחפשים אחריו, עד אשר אותר ונעצר. מעשים אלו מגוללים סיפור טרגי המשקף מסוכנות גדולה מצדו של המשיב וכן זילות והתעלמות ממערכת אכיפת החוק".

אילוסטרציה. צילום: freepik
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח