איראןהעולם הערבימבזקים

סרטון שהופץ ברשת חושף מסמכים אישיים של ראש המוסד ומשפחתו

בעמוד טוויטר תחת השם "ידיים פתוחות" שנפתח אתמול (שלישי) בהודעה ראשונה שבה נכתב: "שלום לאזרחי העולם אין סוד יותר!", פורסם סרטון ובו מוצגים פרטים על ראש המוסד דוד ברנע, "יש לנו מתנה קטנה למוסד; "באהבה לדוד" פורים שמח פורים שמח, המשך יבוא…" נכתב.

בנוסף לעמוד בטוויטר נפתח במקביל ערוץ טלגרם דומה וגם שם פורסם הסרטון עם תרגום בעברית, אנגלית וערבית.

עם פתיחת הסרטון נכתב בעברית (הטעויות במקור), "עתיד הכוח בישראל לא היה ברור. לפתור את המורכבות הזו, הכרה במנהיגים כמו כם במסדרונות הכוח בישראל, צוות של מומחי מודיעין רב לאומיים נבחר. אז המוסד כאחד ממרכזי הכוח הללו, ובמיוחד הראש שלו, היה ממוקד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסרטון, נראית צללית של אדם בהחשכה ובעיוות קול ששמו בראשי תיבות, כפי שהוצג MAJ. A. H, שתפקידו מנהל תיק (Case Officer) שמספר על תחילת המעקב אחר ברנע. "המעקב שלנו אחר דוד ברנע החל מ-2014. הכל מתחיל מספרייה שקטה בעיר קטנה. המאמצים מכילים כל אמצעי לאיסוף מודיעין, זה ממש לא הייתה משימה פשוטה" הוא אומר ובסרטון מוצג תצלום אוויר מ"ביתו של דוד ברנע ראש המוסד".

אדם אחר תחת השם Khalid שתפקידו כפי שנכתב Head of Surveillance Unit (ראש יחידת המעקב), ממשיך, "היו חלקים מעניינים ונדירים במרדף אחרי דוד, לאורך ימים ולילות, שמראה איך מנהיגי ישראל מרגישים בפחד." כשעל המסך מוצג כרטיס טיסה של דוד מחופשה יחד עם משפחתו בקופנהגן במהלך מבצע צוק איתן בין התאריכים 12-29 בשנת 2014.

הוא ממשיך: "אנחנו מתרגלים לרעיון שאנו חייבים להיות מוכנים לטוס עם דוד (לחו"ל) כשישראל בוערת במלחמות." על המסך מוצגת תמונה של דוד ברנע וצילום תעודת הזהות שלו.

חבר צוות נוסף, תחת השם Usmanov שתפקידו Cyber Operator (מפעיל סייבר) מספר כי "כשהפריצה לדוד הושגה, שום דבר נשאר מטושטש לנו." בסרטון מוצג דוד ברנע שצולם ככל הנראה בטלפון הפרטי כהוא עושה פרצופים ומוציא את הלשון, "חשבנו שהוא אדם רציני, אבל הוא נקשר לטיפשות שלו".

CPT.F.G שתפקידו נכתב FININT Analyst (ככה"נ אנליסט פיננסי) אמר כי "הוא תמיד ניסה להסתיר עקבות מהשחיתות הפיננסית שלו. כדי להשיג מטרה זו, הוא השתמש באשתו. מה יותר גרוע מהעלמת מס?", נכתב תוך כדי שמוצג על המסך מכתב "אזהרת מס לרוני ברנע".

"זה לא היה סופו של העליונות מודיעת של ה"צוות", המטרה הייתה רק דבר אחד – הקופסה השחורה של המוסד."

"כדי לשכנע סוכן אין צורך לחכות לנס", אומר MAJ. A. H, "אתה צריך למצוא את הדרך".

הסרטון שפורסם בערוץ הטלגרם "ידיים פתוחות"

יש לציין כי אכן מדובר בחומרים מטרידים שעשויים להצביע על חדירה לחייו הפרטיים של ראש המוסד וייתכן שנאספו באמצעות פריצה למחשב או הטלפון האישי של ברנע או מישהו מקרוביו.

לפי שעה לא ברור מי עומד מאחורי הצוות המציג עצמו בשם "ידיים פתוחות", אך סביר מאוד להניח שהאיראניים הם אלה שעומדים מאחורי זה ומטרתו להביך את ישראל ולהעביר מסר למוסד ולעומד בראשו.

ממשרד ראש הממשלה נמסר כי "החומרים המדוברים ישנים ואינם ממכשיר הטלפון של ראש המוסד".

Back to top button