חדשות חוץמבזקים

שני הרוגים ו-21 פצועים בפיצוץ במלון פלאיה דל כרמן במקסיקו – צפו בתיעוד

במלון קול ביץ' קלאב (Kool Beach Club) בפלאיה דל כרמן בקינטנה רו שבמקסיקו, השוכנת לחופו של הים הקריבי, אירע פיצוץ עז שגרם למותם של שני בני אדם ול-21 פצועים.

האירוע התרחש שלשום (שני) בסביבות השעה 13:00 בצהריים (שעון מקומי) והיום התפרסם תיעוד מרגע הפיצוץ בכלי התקשורת במדינה וברשתות החברתיות.

מזכיר הביטחון הציבורי של קינטנה רו, לוסיו הרננדס גוטיירז דיווח כי הפיצוץ נגרם כתוצאה מדליפת גז במסעדת קול ביץ' וכוחות החירום הוזעקו מיידית למקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפיצוץ, גרם לשריפה גדולה שכובתה על ידי הכבאים המקומיים. לחלק מהמבנה נגרם נזק ואחד הקירות קרס. אנשים שנלכדו בין ההריסות חולצו על ידי אנשים שהיו באזור עד להגעתם של צוותי החילוץ וההצלה.

השר לביטחון פנים במדינה אמר כי כוחות הביטחון נשלחו לאזור שנפגע שהביאו עמם שני כלבים מאומנים כדי לחלץ את הלכודים. במאמצי החילוץ השתתפו גם גורמים בצבא מקסיקו.

לאחר התקרית, ראש עיריית סולידרידאד (שם העיר בקינטנה רו), לילי קמפוס הגיעה מספר דקות לאחר מכן למקום וציינה כי שני ההרוגים באירוע הם עובדים במקום ובמקביל החל תהליך זיהוי של הפצועים. בין הפצועים ארבעה אזרחים זרים. 19 מתוך 21 הפצועים הועברו לטיפול רפואי בבית החולים. עד כה, 10 נותרו מאושפזים.

צילום: טוויטר @DiariodeYucatan
צילום: טוויטר @aisdmx
צילום: טוויטר @Zuleika_Caceres
צילום: טוויטר @Zuleika_Caceres
צילום: טוויטר @Zuleika_Caceres

Back to top button