טכנולוגיהמבזקים

התחרות על טאלנטים בהייטק: הסטארטאפ Compete גייס 15 מיליון דולר

הסטארטאפ Compete, שפיתח פלטפורמה להשוואת שכר והטבות של עובדי הייטק, השלים סבב גיוס A של 15 מיליון דולר, בהובלת Tiger Global ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Aleph Ventures ו-Vine Ventures. הסבב החדש מצטרף לגיוס סיד שערכה החברה לפני שמונה חודשים בסכום של 2.5 מיליון דולר ומביא את סך ההשקעה בחברה ל-17.5 מיליון דולר.

Compete פיתחה פלטפורמה שמשרתת כיום מאות חברות הייטק גדולות בישראל וארה"ב. כל אחת מהן מעבירה את נתוני השכר וההטבות של עובדיה, ובתמורה מקבלת גישה למסד נתונים מלא של תגמול העובדים בהייטק על פי חלוקה של תתי מקצועות, תחומי אחריות וחתכים נוספים. הפלטפורמה מספקת מידע על 50 סוגי הטבות שונות, כולל בונוס חתימה, אופציות, חופשות לידה, חופשות, הטבות בריאותיות, מסלולי קידום, מתן עמלות, בונוסים ועוד. המידע הרחב מאפשר לחברות לדייק ולשפר את ההצעות לעובדים קיימים וחדשים ולזכות ביתרון איכותי בתחרות הגוברת על הטאלנטים בהייטק.

החברה הוקמה במאי 2020 על ידי עמית רפפורט, המשמשת מנכ"לית ויוני וסרמן, סמנכ"ל טכנולוגיה. Compete רשמה צמיחה חדה בתוך זמן קצר, הגדילה את בסיס הלקוחות המשלמים ב-800%, הכפילה את מספר העובדים שלה ל- 37 ושכרה צוות מנהלים עם רוב נשי בהנהלת החברה. בין לקוחותיה חברות טכנולוגיה מובילות בהן: monday Lemonade Ocrolus, Appsflyer, Fiverr,. כספי הגיוס ישמשו להגדלת מרכז הפיתוח בישראל ופריסת החברה בארה"ב והתרחבות למדינות נוספות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי עמית רפפורט, מנכ"לית Compete: ״מנהלי משאבי אנוש וכספים יכולים בלחיצת כפתור, להבין כמה יעלה להם לגייס ולשמר את הכישרונות המובילים שהם צריכים כדי להצמיח את החברות שלהם. הגישה שלנו שמתבססת על דאטה מאפשרת לחברות ההייטק להתמודד בשוק התחרותי ולהתאים את אסטרטגיות הגיוס והשימור שלהן למלחמה על הטאלנטים. Compete משקפת לחברות טכנולוגיה מבט של 360 מעלות אל עולם חבילות התגמול הנוכחיות. הנתונים שלנו הוכיחו לדוגמה שבונוס שנתי אפקטיבי הרבה פחות מאשר הטבות אלטרנטיביות כמו חופשת לידה גם לאבות, שבוע עבודה מקוצר ועוד."

"היתרון של Compete הוא מאגר הנתונים העשיר שלה. הוא שופך אור על הסביבה התחרותית במגזר ההייטק ששומר בדרך כלל את הקלפים קרוב לחזה. בעולם של היום, כישרון הוא הכל, ומקבלי ההחלטות מחפשים כל יתרון שהם יכולים להשיג. Compete מספקת להם את היתרון הזה בתחרות על הכישרונות", אמר ג'ון קורטיוס, שותף ב-Tiger Global.

"במהלך החודשים האחרונים Compete חוותה ביצועים ברמה עולמית, כולל הצטרפות עובדים חדשים מדהימים, ואנחנו נרגשים להכפיל את ההשקעה שלנו", אמר אריק ריינר, מייסד ושותף מנהל ב-Vine Ventures. "שוק הגיוס הופך ליותר ויותר תחרותי ככל שהוא מתרחב, ו-Compete היא כעת מוצר חובה עבור חברה שמגדילה את פעילותה בקנה מידה גלובלי".

"Compete מספקת למנהלי משאבי אנוש וכספים ולמנכ"לים את הכלים והנתונים הדרושים להם כדי להפעיל אסטרטגיית תגמול מחושבת של העובדים. התובנות המפורטות שלהם בזמן אמת הן חובה בשוק הכישרונות התחרותי והמהיר של היום", אמר אהרון רוזנסון, שותף כללי ב-Aleph.

צילום: עומר הכהן
מייסדי קומפיט: מימין יוני וסרמן סמנכ"ל טכנולוגיה, ועמית רפפורט מנכ"לית
Back to top button