מבזקיםמשפטי/פלילי

נסע בזמן פסילה, נמלט ופגע בשוטר: כתב אישום הוגש נגד צעיר מירושלים

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד שמעון מרחבי (24), תושב ירושלים, שנמלט מהמשטרה, בעודו נוהג ללא רישיון נהיגה, בזמן פסילה ופגע בשוטר שניסה לעצור אותו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד תמר איבלמן, לפני כשבועיים הבחינו שוטרים בנאשם נוהג ברכבו, ללא רישיון ובזמן פסילה, וניסו לעצור אותו. הנאשם החל להאיץ את רכבו בניסיון לחמוק מהם. אז הכניס אחד השוטרים את פלג גופו העליון אל תוך חלון הנהג הפתוח ברכבו של הנאשם, במטרה לכבות את המנוע ולמנוע מהנאשם להמשיך לנסוע, כאשר במקביל המשיך לצעוק לנאשם כי הוא שוטר וכי עליו לעצור.

למרות זאת, הנאשם האיץ את נסיעתו ונסע בניגוד לכיוון התנועה בעוד השוטר תלוי על חלון רכבו. בשלב מסוים הסיט הנאשם את ההגה באופן חד שמאלה, והתנגש עם רכבו בג'יפ שחנה ברחוב, זאת בעוד שהשוטר נמצא תלוי על רכבו באופן שגרם לו להיכלא בין רכבו של הנאשם לג'יפ. רכבו של הנאשם נעצר, והנאשם וחברו, שהיה עמו ברכב, יצאו מדלת הנוסע ונמלטו מהמקום בריצה. בהמשך לכך, פונה השוטר לבית החולים ונזקק לטיפול רפואי. יום לאחר מכן הנאשם הסגיר את עצמו למשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה אחרי פגיעה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, חבלה במזיד ברכב, נהיגה ללא רישיון, נהיגה בזמן פסילה ונהיגה ללא ביטוח. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה
Back to top button