צרכנות

5 דרכים לשמירה ושיקום השיער

אומרים ששיער מהווה את "עטרת ראשה של האישה", אבל מה שאולי שוכחים להוסיף, זה שאותה ה"עטרת" חשופה למגוון רחב של מפגעים פוטנציאלים – ולכן, בשביל ליהנות מאותה הנראות המרשימה של העטרת, חשוב להקפיד על תחזוקת השיער וביצוע של פעולות יומיומיות שונות לטיפוח והגנה על השיער.

אז אם גם אתן מעוניינות לשמור על השיער ולפעול על מנת לטפחו, להלן 5 טיפים או דרכים אשר יישומם בפועל, יאפשר לכם את השגת המטרה:

בחרי בתבונה את השמפו שלך – ודאגי שלא יהיו בו מלחים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שמפו מהווה תכשיר טיפוח שיער שהשימוש בו הוא יומיומי או בתדירות גבוהה במיוחד של מספר פעמים בשבוע.

מהסיבה הזאת, חשוב להשקיע זמן ומחשבה בבחירת השמפו המתאים והנכון ביותר בעבורך.

ההמלצה היא לדאוג ולבחור בשמפו אשר מותאם באופן פרטני לסוג השיער שלך ולמצבו.

מעבר לכך, חשוב לבחור בשמפו ללא מלחים – מה שאומר, שהשמפו יהיה נטול חומרים כימיים, אשר עלולים לפגוע בבריאות ובחיוניות של השיער.

לעיתים הדרך לשמפו המושלם, תהיה דרך חתחתים לא קצרה, אשר מצריכה הרבה ניסוי ותהייה, יחד עם זאת, שימת דגש על הפרטים החשובים ומעקב אחרי פעולת השמפו הנבחר, יאפשרו בסופו של דבר להשיג את המטרה.

השתמשי במסכה לשיער

ההמלצה היא כמובן להשתמש במסכה לשיער אשר מתאימה לשיקום שיער – לרוב הפרטים יהיו מצוינים על גבי המסכה, כך שאם את מבקשת להשתמש במסכה אשר מתאימה לשיער פגום או יבש, חשוב שתבחרי במסכת שיער ייעודי המתאימה למצב השיער.

מעבר לכך, כדאי להקפיד ולבחור במסכת שיער איכותית, שהינה עשירה בחומרים טבעיים, במינרליים, בשמנים ובחלבונים.

עדיף לייבש את השיער באופן טבעי מאשר שימוש בעזרים

זה נכון שלעיתים השימוש במייבש שיער יכול להיראות כמזמין במיוחד, מכיוון שהוא יכול להשיג את התוצאה המבוקשת של שיער יבש בתוך זמן קצר.

יחד עם זאת, בכדי לשמור על השיער, ההמלצה היא להעדיף דווקא את הליך הייבוש הטבעי – למייבש שיער, יש נטייה להוריד את הלחות בשיער ושעה שמסתרקים לאחר מכן, מצב זה עלול לגרום לפיצול של השערות ולשבירתן.

בעת חפיפה, התמקדי בעיקר בקרקפת

כאשר את חופפת את הראש, ההמלצה היא להתמקד בעיקר בחפיפה של הקרקפת ופחות של השיער.

הקרקפת צוברת כמויות גדולות של לכלוך, כך שחפיפה של הקרקפת יכולה לסייע בהסרה של אותו הלכלוך, מבלי לייבש את השיער או לפגוע במראה החיוני ומלא הברק שבו.

נסי ליישם "תרופות סבתא"

יש לא מעט "תרופות סבתא" או שיטות טבעיות אשר בכוחן לתרום תרומה גדולה לנראות, לשמירה ולהגנה על השיער.

אם תתחילי בחיפוש אחר שיטות שכאלו, את עתידה לגלות בין היתר: המלצה לשבור ביצע על הראש, מריחת שמן זית על השיער והרשימה עוד ארוכה – כאשר, חלק מהשיטות תתגלינה כיעילות יותר וחלק כיעילות פחות – אך בכל מקרה אין לכן מה באמת להפסיד מלנסות.
אם יש לך אפשרות לקבל המלצות על שיטות ספציפיות מכאלו אשר ניסו אותן וגילו שהן יעילות, דבר זה יכול כמובן, לתת לך אור ירוק לגבי ניסיון היישום של אותה שיטה בפועל ואף הקפדה על התמדה בה.

כאמור, יש לא מעט פעולות, טיפולים וחומרים אשר בכוחם לסייע בשמירה ובהגנה על השיער. ההמלצה היא לערוך היכרות עם כמה שיותר מאותן השיטות, להתנסות בחלק גדול ומשמעותי מהן ובהתבסס על הניסיון שתצברי, להגיע למסקנה באלו פעולות כדאי לדבוק ועל אלו עדיף לוותר – מהסיבה הפשוטה, שאין בהן באמת תועלת גדולה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח