חדשות חוץמבזקים

דיווח ראשוני: מתקפת טילים לעבר נמל התעופה והקונסוליה האמריקנית בארביל

בדקות האחרונות מתרבים הדיווחים ברשתות החברתיות על מתקפת טילים שנורו הלילה (ראשון) לעבר נמל התעופה והקונסוליה האמריקנית בארביל שבצפון עיראק.

על פי הדיווחים ותיעוד של הירי ככל הנראה מדובר לפחות ב- 6 טילים שנורו, ככל הנראה מבסיס של משמרות המהפכה בעיר תבריז שבאיראן. אחד הטילים פגע בבניין בו ממוקמת תחנת הטלוויזיה "כורדיסטן24" וגרם לנזק במקום.

נזק בבניין הטלוויזיה. צילום: "כורדיסטן24"
נזק שנגרם בתחנת הטלוויזיה "כורדיסטן24". צילום: טוויטר @Osinttechnical

לפי מקור עיראקי מדובר בטילים בליסטים מסוג פאתח 110 שנורו לעבר הבסיסים האמריקאים והשגרירות בתגובה להתנקשות בקולונל מורטאדה סעיד נג'אד והקולונל איהסאן קרבלאי פור בתוקפנות הישראלית בבירת סוריה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"שני מרכזי אימונים מתקדמים של המוסד הישראלי בארביל שבצפון עיראק הותקפו על ידי טילים בליסטיים." כלי תקשורת צוטטו מקור ביטחוני עיראקי.

לפי סוכנות "סאברין ניוז" המזוהה עם איראן, לאחר ש-24 טילים פגעו בבסיס ארה"ב בארביל נשמעה אזעקה בשטח הירוק בתוך שגרירות ארה"ב.

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי אין נפגעים אמריקאים באירוע.

באחד הדיווחים נכתב כי עדי ראייה מקמיאראן, מחוז קרמנשה בכורדיסטן האיראנית, תיעדו טילים חשודים שטסים מעל העיר לכיוון ארביל, שתועדו לכאורה דקות לפני שנשמעו קולות הפיצוצים הגדולים בארביל.

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button