חדשות הארץמבזקים

סער בבית הנערה שנהרגה מירי עבריינים: "נחושים להחזיר את שלטון החוק לכל מקום בישראל"

סגן רה״מ ושר המשפטים גדעון סער הגיע הערב (מוצ"ש) לניחום אבלים בכפר כנא בבית משפחת הנערה רזאן עבאס, שנהרגה בביתה השבוע מירי של עבריינים.

השר סער אמר בביקור: "אנחנו נחושים להחזיר את שלטון החוק והמשילות לכל מקום במדינת ישראל. הנושא הוזנח במשך שנים ואתם יודעים מה התפתח בשטח. נכנסנו לפעולה מיידית. אני העברתי את חוק עונשי מינימום לסחר ואחזקה בנשק בלתי חוקי, בעקבות זאת, הענישה התחילה להיות יותר תקיפה. אמרתי השבוע, בירושלים וגם בחיפה, לשופטי בתי המשפט כי הענישה בגין עבירות של אלימות, עבירות ירי ועבירות נשק בלתי חוקי, פרוטקשן צריכה להיות תקיפה ומרתיעה. צריך לרחם על הקורבנות ולא על הפושעים."

צילום: ללא קרדיט

עוד אמר: "פענוח הפשעים של המשטרה לא מספק. חייבים לתת למשטרה עוד כלים כדי שהיא תצליח לעשות זאת. לכן העברתי בקריאה ראשונה חוק החיפוש נגד השמדת והעלמת ראיות. נשלים את החקיקה הזאת כדי להשיג יותר ראיות ולהרשיע יותר פושעים. אנחנו גם נטפל בארגוני פשיעה דרך הכיס – עבירות מיסים והלבנת הון – דרך בתי המשפט הכלכליים. מינינו השבוע תוספת שופטים לבתי משפט אלה. אני מחבק ומחזק את המשפחה בשעה קשה. כהורה, כאבא, אני מבין היטב שאין מלים שיכולות באמת לנחם באובדן כל כך כבד ונורא. שלא תדעו עוד צער."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ללא קרדיט
Back to top button