בריאותמבזקים

"ההסתדרות הרפואית עשתה כל מה שהיא יכולה כדי לסכל את המהלך לקיצור התורנויות"

"התייחסות עלובה אך צפויה", כך הגדירו הערב (רביעי) בכירי ארגון הרופאים המתמחים 'מרשם', את ההתנגדות של ההסתדרות הרפואית למתווה לקיצור התורנויות.

"ההסתדרות הרפואית עשתה כל מה שהיא יכולה כדי לסכל את המהלך לקיצור התורנויות, לא רק עכשיו, אלא בעשור האחרון. ביד אחת עם האוצר, זיהו בכיריה שמדובר בישורת האחרונה והם מנסים בכל כוחם לנסות לסכל את המהלך גם הפעם, זאת על אף שהיו חלק אנטגרלי מעבודת צוות היישום וכתיבת המסקנות, תוך שהם עומדים בתוקף על הדרת המתמחים מן התהליך! ארגון מרשם עומד על כך שהמהלך לקיצור התורנויות יצא לפועל כמתוכנן ולפי המתווה שסוכם. אנחנו דוחים מכל וכל את הניסיונות לפגוע במהלך. הרכבת כבר יצאה מהתחנה ולא ניתן לאף אחד לעצור אותה."

עוד נמסר: "תורנויות של 26 שעות הן פשע כלפי המתמחים, המתמחות וציבור החולים, אנחנו לא נמשיך לעבוד כך יותר. הספינים המגוחכים שמוציאים ההסתדרות הרפואית משרתים אינטרסים שפוגעים בחולים. כל נושא שיש עדיין להסדיר, ובכוונה תחילה נמנעו מלעסוק בו על מנת לסכל את המהלך, כמו נושא השכר ונושאים נוספים, אשר נמצאים באחריותם הבלעדית, שיתכבדו בכירי הארגון היציג (הר"י) לפתור אל מול הגורמים הרלוונטיים. לא ניתן לאף גורם לעצור את המהלך לקיצור התורנויות. החל מהראשון באפריל , אם לא יהיה קיצור- לא יהיו מתמחים!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מחאת המתמחים. צילום: ללא קרדיט
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח