צרכנות

מתי מבצעים בדיקת האזנה ואיך עושים זאת בצורה מקצועית?

קרדיט תמונה דוקטור ספיי

לפעמים מבלי שאנו יודעים מישהו שם לנו בבית, ברכב, בעבודה או בכל מקום בו אנו נמצאים בקביעות מכשיר האזנה. כמו כן, יש גם האזנות ששמים על הסלולר. למה שישימו לכם האזנה? כי כולנו נמצאים בעידן טכנולוגי שמאפשר זאת. חברות, מנהלים ואפילו בני זוג שמים האזנות סתר על מנת לדעת מידע כשהם לא נמצאים. באופן כללי יש כיום חברות שמבצעות ריגול באופן קבוע כדי לקבל מידע כזה או אחר, אפילו מידע שאנו לא חושבים שהוא חשוב ורלוונטי, אך לחברות וארגונים מסוימים הוא מאוד שימושי. אז מה עושים במצב כזה? איך תדעו אם יש עליכם האזנות סתר, מכשירי הקלטה או מכשירי מעקב? והאם ניתן לגלות אותם בדרך פשוטה?

איך תדעו אם כדאי לכם לבצע בדיקה של האזנות סתר?

בדרך כלל, אנשים שיחשדו כי יש עליהם האזנות סתר וגם מכשירי האזנה, ירגישו כי מצלמים אותם או מקליטים אותם. כמו כן, אם מדובר בהאזנה בטלפון הנייד שלכם, הרי שמדובר בתוכנת ריגול ויכול להיות שיהיו לכם סימנים במכשיר כמו צפצופים שלא שמעתם קודם או לחילופין זמן סוללה שמתקצר מאוד מהר. כל אלו מספקים לכם חשד סביר כי יש עליכם האזנות סתר וכדאי לבדוק זאת במהרה. מידע פרטי ואישי שלכם עשוי להגיע לגורמים עוינים וזה כמובן יכול להזיק לכם. זהו דבר שאתם לא מעוניינים שיתרחש ולכן יש לעשות בדיקת האזנה שעליה נדבר בהמשך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אילו האזנות סתר קיימות?

הטכנולוגיה הביאה עמה סוגים מגוונים של האזנות סתר. כיום בקלות כל אחד יכול לרכוש מכשירי האזנה קטנים מאוד שלא ניתן לראות אותם בקלות. את המכשירים האלו ניתן להציב בכל מקום שאתם נמצאים מבלי שתשימו לב. כמו כן, הטלפון הנייד שלכם או המחשב הם בהחלט מקום שיש בו האזנות סתר באמצעות תוכנות ריגול וסביר להניח שלא תשימו לב לכך באופן פשוט. כיום יש המון אמצעים לגילוי פשוט של האזנות סתר מסוגים שונים. כדאי להתייעץ על כך עם איש מקצוע בתחום ולגלות האם מישהו עוקב אחריכם בצורות שונות.

איך מגלים האזנות סתר בקלות?

הדרך לגלות שיש עליכם האזנת סתר יכולה להתבצע על ידי גלאי האזנות בו משתמשים כאשר מדובר בהאזנה פיזית שמתרחשת במקום פיזי. בדיקה כזו מתבצעת בקלות על ידי איש מקצוע מקצועי שמגיע עם גלאי מקצועי או עם גלאי שרכשתם עצמאית. כאשר מדובר בהאזנות סתר דרך מכשירי הסלולר או המחשב, יש לפנות למומחה בתחום ולבצע את ההתקשרות עמו באמצעות מכשיר טלפון אחר. יצירת קשר מהמכשיר שאתם חושדים כי יש עליו האזנת סתר או תוכנת ריגול עשוי לגרום לכך שמי שמאזין לכם יבצע שינויים מידיים שעלולים לגרום לכך שמידע שלכם יאבד וכדומה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח