בריאותמבזקים

המלר"ד בבני ציון דורג ראשון בארץ בשביעות רצון מבין בתי החולים הממשלתיים

משרד הבריאות פרסם הבוקר (רביעי) את תוצאות סקר חווית המטופל במחלקות לרפואה דחופה (מיון) בבתי החולים בישראל ומנתוני הסקר, עולה כי, המרכז הרפואי בני ציון בחיפה, מדורג במקום הראשון בארץ מבין בתי החולים הממשלתיים בשביעות רצון מטופלים כללי עם 82% (הציון המסכם של חווית המטופל ברמה הלאומית בסקר זה עומד על 75%), ומהווה שיפור של 5% לעומת הסקר הקודם.

גם בציון שביעות רצון מטופלים במלר"ד מבוגרים ביה"ח נמצא במקום הראשון מבין בתי החולים הממשלתיים עם ציון של 79.4% ומקום ראשון בארץ הרפואי בשביעות רצון בחדר המיון לילדים עם ציון של 93% !!! גם ציונים אלו מהווים שיפור של 5% בשתי הקטגוריות לעומת הסקר הקודם. מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן , "זו גאווה גדולה עבורנו להיות במקום הראשון בארץ מבין בתי החולים הממשלתיים. הסקר מצביע גם על שיפור במרכז הרפואי בני ציון בכל המדדים לעומת הסקר הקודם ובמיוחד בתקופה מאתגרת זו של התמודדות עם גלים חוזרים ונשנים של מגיפת קורונה".

סקר של משרד הבריאות, בדק את שביעות הרצון מחדרי המיון בישראל ומתבסס על מטופלים שביקרו בחדרי המיון והשתחררו או התאשפזו. הסקר נערך בין החודשים מאי-נובמבר 2021 (לא כולל מיון קורונה, יולדות, נשים ונפש) ומבין הנושאים שנבדקו בשאלון: שביעות רצון כללית, נכונות להמליץ על חדרי המיון, יחס הצוותים המטפלים, מתן מידע ובהירות ההסברים, זמני המתנה ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כפי שעולה מהסקר, המרכז הרפואי בני ציון בחיפה, מדורג במקום הראשון בארץ מבין בתי החולים הממשלתיים בשביעות רצון מטופלים כללי עם 82% וגם בציון שביעות רצון מטופלים במלר"ד מבוגרים ביה"ח נמצא במקום הראשון מבין בתי החולים הממשלתיים עם ציון של 79.4% ומקום ראשון בארץ הרפואי בשביעות רצון בחדר המיון לילדים עם ציון של 93% !!! יש לציין כי הסקר קובע כי ביה"ח עלה בכל המדדים שנמדדו.

94% מהנשאלים הרגישו כי הם מטופלים בידיים טובות! ו-99.4% מהנשאלים ציינו כי לא חשו אפליה על רקע של גיל, לאום, עדה, מין, מוגבלות פיזית או נפשית או נטייה מינית במהלך השהייה במיון.

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן , הודה למנהלת מלר"ד כללי – מבוגרים ד"ר מירב סלוטקי , למנהלת מלר"ד ילדים ד"ר אירנה ציסטיאקוב, לצוותים הרפואיים ולעובדי ביה"ח על ההישג המרשים. ד"ר אוהד הוכמן , "אני רק יכול להתגאות על כך שנתונים אלה מחזקים את הסלוגן: המרכז הרפואי בני ציון – מרגישים בבית גם כשחולים במיוחד בתקופה מאתגרת זו של התמודדות עם גלים חוזרים ונשנים של מגפת קורונה כשעלינו בכל המדדים, נתונים שרק מעצימים את ההישג המרשים ומעורר ההערכה של הצוותים השונים בביה"ח".

ד"ר אוהד הוכמן , אמר עוד עם היוודע תוצאות הסקר, "שמחנו והתרגשנו והתמלאנו גאווה גדולה ותחושה שאנחנו ממלאים על הצד הטוב ביותר גם כאמור בתקופה מאתגרת במיוחד של התמודדות עם משבר הקורונה את השליחות שלנו להעניק שירותי רפואה ברמה הגבוהה ביותר. תוצאות הסקר של משרד הבריאות, מהוות הוכחה לכך, שהבאים לבית החולים בני ציון נהנים מטיפול רפואי ומיחס מצוין. כל אלה מתאפשרים במיוחד בזכות צוותי רפואי ועובדים בכלל הסקטורים – איכותיים, מצטיינים ובעלי תחושת שליחות הפועלים בשיתוף פעולה הדוק עם מחלקות האשפוז בביה"ח ועם המחלקות נותנות השירות – הדמיה, מעבדות, חדרי ניתוח, רופאים יועצים, משק ועוד".

ד"ר הוכמן הודה לצוותי המחלקה לרפואה דחופה – מיון ילדים וכללי – מבוגרים, "העושים את עבודתם בנאמנות ובמסירות רבה 24/7 במשך 365 ימים בשנה תוך הקפדה על מקצוענות גבוהה וגילוי התחשבות ויחס מכבד לפונים למלר"ד".

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן. צילום: מיכה בריקמן

בנוסף הדגיש, "אני מודה בשם עובדי ביה"ח לציבור על האמון וההערכה שלהם. ואני רואה בתוצאות הסקר של משרד הבריאות הבעת אמון והוקרת תודה של הציבור על השירות הניתן למטופלים במלר"ד ילדים ובמלר"ד כללי – מבוגרים בביה"ח שלנו".

צילום: תמיר אסרף
Back to top button