חדשות הארץמבזקים

ארגון נשות הכותל הרפורמי קיים צעדת ספרי תורה ועורר סערה: ""קריב הוא פירומן"

ארגון נשות הכותל, ראשי התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות בצפון אמריקה ובישראל ומתפללים נוספים הגיעו הבוקר (שישי) לאזור הכותל המערבי וקיימו צעדת ספרי תורה. מאבטחי רב הכותל חסמו את המתפללים מלהיכנס עם ספרי התורה למתחם הכותל המערבי. חה״כ גלעד קריב נכנס לרחבה כשהוא אוחז בספר תורה.

מנכ״לית נשות הכותל יוכי רפפורט לסגן מנהל התפעול במקום, עדן שמעון: ״תסתכל בעיניים לנשיאי התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות, המייצגים מיליוני יהודים ברחבי העולם, ותגיד להם שהם לא יכולים להיכנס לכותל ולהתפלל כדרכם״.

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) הגיב לאירוע: "התנועה הרפורמית מנסה לחפות על הכישלונות הברורים שלה על ידי הנדסת התודעה של אזרחי ישראל כאילו הם זרם לגיטימי ביהדות. אך האמת היא, שגם הם יודעים: סוף האמת לנצח."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"כפי שעם ישראל, לאורך כל הדורות, לא הקשיב לתנועה הרפורמית, שתומכת בהתבוללות, והתנגדה נחרצות לעליית יהודים ארצה ולהקמת מדינת ישראל, כך גם כיום, עם ישראל מבין שמדובר ב'מוצר מזוייף' שבעליו מנסים לגנוב את כל הקדוש והיקר לעם ישראל. הבוז והבושה לבנט ושקד, אורבך וכהנא, שנתנו מעמד כל כך מכובד לח"כ שולי המנסה להתבלט כל הזמן על ידי ארגון פרובוקציות על חשבון הכותל המערבי שריד בית מקדשינו". הוסיף מעוז.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה:" "הרב" הרפורמי קריב, רב עם כולם ומשתמש בחסינותו כח"כ להכניס ספר תורה לרחבת הכותל, למרות הסיכום עם בית הנשיא שלא יגיע, כדי לא לפגוע בקדושת הכותל ולגרום למהומות".

ח"כ בן גביר הוסיף: "קריב הוא פירומן ופרובקטור, רומס ברגל גסה את קדושת הכותל, כמו חבריו הרפורמים כדי לחרחר ריב, למרות שהכותל הוא מקום שמאחד את כל חלקי העם, יש לשמור על קדושתו ולא לגרום לפילוג בעם. קורא לכל חברי להגיע לכותל בתפילת ראש בפעם הבאה".

ארגון נשות הכותל הרפורמי קיים צעדת ספרי תורה ועורר סערה: ""קריב הוא פירומן"
צילום: נשות הכותל
צילום: נשות הכותל

Back to top button