מבזקיםמומלצים
מספר צפיות גבוהה

ספורט על הדרך: כך בקלות תעשו התעמלות

מאת: נאוה אייזנבך - מטפלת ברפואה משלימה

גם לכם נראה שכל העולם רץ מרתונים, מציג לראווה בפיד את הקוביות מהאימון האחרון בחדר הכושר או מתמכר לעיצוב-חיטוב-פילאטיס-יוגה? אל תאמרו נואש: אולי כל הפסטיבל הזה מסביב לא בדיוק גורם לכם לזנק מהכורסה ולהצטרף במלוא המרץ, אבל כמה דברים אתם בכל זאת יכולים לעשות בנונשלנטיות, על הדרך, כדי לשמור על הכושר האישי מבלי לצאת מגדרכם. הרגלים קטנים שתאמצו ביומיום עשויים לשפר משמעותית את מצבכם, בבחינת "צעד קטן לאדם – " אתם כבר יודעים את ההמשך…

חשוב לזכור – לפני שמתחילים לעסוק בפעילות גופנית, במיוחד פעילות אינטנסיבית, מומלץ להיוועץ ברופא/ה המטפל/ת.

או.קיי. מה אנחנו מציעים?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

להתראות מעלית, שלום מדרגות

גרים בבניין דירות משותף? מגיעים לעבודה? הבחירה הטבעית היא לצעוד לכיוון המעלית, ללחוץ על כפתור ולבהות במסך שמדווח על מיקומה. שני צעדים ונכנסתם פנימה, צעד ורבע – הגעתם ליעד. נסו לוותר על הקלות שבה זה מתרחש ולהשתמש באופן קבוע במדרגות, בהתאם ליכולתכם, בבואכם ובצאתכם.

Image by 12138562 from Pixabay

נעים להכיר, קו 11

מכירים את הבדיחה הזו של פעם – "סע בקו 11"? כלומר, בשתי הרגליים, קדימה לצעוד. אם תמירו נסיעות קטנות לגן, למכולת, לאיסוף של הילד בצעידה קלילה – תוכלו לגלות שזה דווקא מהנה ומשחרר. אין כאן התחייבות לטווח ארוך, אנחנו מדברים על מרחקים קצרים – אבל המשמעות של זה היא שריפה מצטברת של קלוריות באופן קבוע.

Image by Pexels from Pixabay

מהר יותר באופניים🚲

ואם בכל זאת המרחקים מתארכים והזמן דוחק, אופניים הם פתרון לא רע בכלל. אתם לא בתחרות – אפשר לדווש בניחותא. במאזן הכללי, תרוויחו לא מעט. כמובן, לא לשכוח לחבוש קסדה ולדווש בהתאם לחוקי התנועה.

Image by u_d7hddm5o from Pixabay

מכבסים, תולים

מפרפרים בלי סוף בסידור וניקוי הבית? לא תאמינו כמה טוב זה יכול לעשות לא רק לבית, אלא גם לכם.  סידור המיטות, סחיבת וקיפול כביסה, איבוק וניקוי וטאטוא ושטיפת רצפות – – מתורגמים בסופו של דבר לשריפה של לא מעט קלוריות בשעה.

Image by Steve Buissinne from Pixabay

בטן הכניסו

ואם כבר מסתובבים כל היום, נסו להכניס את הבטן. זה אולי נראה לכם פשוט בשנייה הראשונה, אבל מסתבר שזה דורש בהתחלה לא מעט תשומת לב. בהמשך, תרגישו את השינוי בבטן עצמה, שתתחיל להתחזק.  חשוב לנשים בהריון – יש להימנע מכיווץ שרירי הבטן לאורך רוב שעות היום.

Image by Darko Djurin from Pixabay

למגרש עם החבר'ה

אנחנו לא מדברים על הילדים שלכם, אנחנו מדברים עליכם. צאו לשחק אחת לשבוע עם החברים – כדורסל, כדוגל, כדורשת, כדורעף. אם תמצאו לכם איזו מיני-ליגה מקומית שתיתן מסגרת מחייבת אבל עם הרבה פאן, בכלל שיחקתם אותה. גם ריקודי עם (או ריקודים בכלל) הם חלופה לא רעה, אגב.  ⚽🏀💃

Image by David Mark from Pixabay

מרביצים שופינג🛍️

כן-כן, תודו שעל זה לא חשבתם. יכול להיות שיהיו אגפים במשפחה שאף יתנגדו למיזם הזה. אבל אם תפעילו את מונה הצעדים שלכם עם הכניסה לקניון, תגלו שבסופו צעדתם הרבה, הרבה יותר ממה שחשבתם. אם העמסתם על עצמכם שקיות, אולי גם הרווחתם משהו בגזרת החיזוק, בעיקר של שרירי הזרוע.

Image by Press 👍👍 Love you 💖 from Pixabay

עד הקצה

נסו לאמץ ישיבה זקופה, לנטוע רגליים חזקות על הרצפה, לשחרר כתפיים ("רחוקות מהאוזניים"), ואולי אפילו לשבת מול הטלוויזיה על  כרית "פיתה" מגומי, או כדור גומי ענק, שמאלץ אתכם להפעיל שרירים ולחזק את היציבה. בין לבין, שחררו קצת מתח: שעות ארוכות מול המחשב עלולות לעלות לגוף ביוקר. מידי שעה, עשו הפסקה קצרה של כ- 2 דקות וסגלו לעצמכם שגרת מתיחות בין-לבין: כתפיים, צוואר, זרועות, גב, קומו מהכיסא, צעדו והניעו את עצמכם – העיקר לא להישאר סטאטיים וחסרי תנועה.

Image by mohamed Hassan from Pixabay
Image by OpenClipart-Vectors from Pixabay
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח