כלכלהמבזקים

"ההנהלה חזרה בה מהסיכומים": ההסתדרות תחריף צעדיה במפעל עשות באשקלון

ההסתדרות במרחב אשקלון וועד עובדי מפעל עשות אשקלון, הודיעו היום (שלישי) כי יחריפו את צעדי המחאה בהנהלת אלביט, בעלת המפעל. זאת, לאחר שההנהלה חזרה בה מהסיכומים שהושגו במשא ומתן בינה לבין נציגות העובדים, במטרה להסדיר את זכויות העובדים בעת מכירת עשות אשקלון לקרן פימי של ישי דוידי.

לאחר שהתקיים מו"מ מואץ בין הצדדים, חזרה בה הנהלת אלביט מכלל הסיכומים שהושגו בין הצדדים. בעשות אשקלון קיים סכסוך עבודה פתוח מזה מספר חודשים, וההסתדרות תבחן את המשך צעדיה הארגוניים.

יו"ר מרחב אשקלון בהסתדרות, רמי גואטה, אמר: "העובדים ואני זוכים לגיבוי מלא של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, ואנו נמשיך להגן על זכויות העובדים. מצב כזה בו הנהלת אלביט פועלת באופן שרירותי, עושה ככל העולה על רוחה ואינה מכבדת את הסיכומים אליהם הגיעו הצדדים – אינו ראוי ואינו מכבד. אני קורא להנהלה לפעול בהתאם למכלול הסיכומים שהושגו בין הצדדים. ההסתדרות תפעל ככל שיידרש כדי לשמור על זכויות העובדים, לרבות השבתת מפעל עשות אשקלון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר ועד העובדים בעשות אשקלון, רחמים גואטה, כתב היום למנכ"ל אלביט מערכות אודי ורד: "לצערי, בחרתם מסיבות השמורות עמכם, לחזור בכם מהסיכומים והשמטתם אותם מטיוטת ההסכם. טענתכם כי ועד העובדים העלה דרישות נוספות, מגוחכת ומעלה תהיות על רצונכם בהגעה להסכם עם העובדים בטרם השלמת הליך המכירה. לא נקבל החלטות לפי רצונכם ותחת איום. אני שב ומציע כי כהנהלה אחראית שרוצה להשלים את הליך המכירה תוך הכרה בזכויות העובדים ובתרומתם האדירה למצבה של החברה, תעמדו במכלול הסיכומים שסוכמו במו"מ בין הצדדים".

ארכיון. צילום: אגף הדוברות בהסתדרות
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח