בריאותמבזקים

ד"ר אתי קרוזל-דוילה מונתה לתפקיד מנהלת המערך הנפרולוגי בביה"ח בנהריה

ד"ר אתי קרוזל-דוילה החליפה את פרופ' כמאל חסן, שפרש לגימלאות. ד"ר קרוזל-דוילה: "בכוונתי להרחיב את שירות השתלות הכליה, כדי לאפשר לחולים שעברו השתלות כליה בבתי חולים במרכז הארץ, להמשיך לקבל אצלנו טיפול ומעקב רפואי מיטבי, סמוך למקום מגוריהם"

ד"ר קרוזל-דוילה החלה את תפקידה כמנהלת המערך הנפרולוגי במרכז הרפואי לגליל בנהריה, לאחר שהחליפה את פרופ' כמאל חסן שפרש לגימלאות.

ד"ר קרוזל-דוילה, היא נשואה + 2, והגיעה למרכז הרפואי לגליל ביוני 2021, אז נבחרה במכרז למנהלת יחידת הדיאליזה. היא כיהנה בתפקיד זה עד שנבחרה לתפקידה הנוכחי, גם כן במכרז. את לימודי הרפואה סיימה בהצטיינות בשנת 98' בפקולטה לרפואה ע"ש רות וברוך רפפורט בטכניון. בהמשך השלימה התמחות ברפואה פנימית ונפרולוגיה במרכז הרפואי כרמל בחיפה. בשנת 2007, לאחר סיום התמחותה בנפרולוגיה, החלה את עבודתה בקריה הרפואית רמב"ם בחיפה, כרופאה בכירה ביחידה להשתלות כליה, ובהמשך שימשה מנהלת שירות דיאליזה קהילתית (אמבולטורית) ברמב"ם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקביל לעבודתה הקלינית שילבה מחקר בסיסי העוסק במחלות כליה בפקולטה לרפואה בטכניון. בנוסף הצטיינה בהוראת סטודנטים בפקולטה זו ובמרכז להכשרה מתקדמת בסיעוד שליד רמב"ם.

ד"ר קרוזל-דוילה אמרה: "החזון שלי הוא להמשיך בדרכם של מנהלי המחלקה הנפרולוגית הקודמים של המרכז הרפואי, אשר הובילו לפיתוחה של מחלקה מובילה ומצוינת. כמי שרואה את המטופל במרכז, אני שואפת להעניק טיפול רפואי ברמה הגבוהה ביותר, עם מתן מענה רב-מערכתי למכלול בעיותיהם של המטופלים. כמו כן, בכוונתי להרחיב את שירות השתלות הכליה, כדי לאפשר לחולים שעברו השתלות כליה בבתי חולים במרכז הארץ, להמשיך לקבל טיפול ומעקב רפואי מיטבי במרכז הרפואי שלנו, סמוך למקום מגוריהם".

כמו כן הוסיפה: "חשוב לי להמשיך ולפתח את המחלקה מבחינה קלינית, מדעית וטכנולוגית, תוך שילוב של מחקר בסיסי וקליני עם הוראת סטודנטים מהפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי של אוניברסיטת בר-אילן בגליל, במטרה להעמיד בביה"ח דור המשך של רופאים צעירים מהשורה הראשונה".

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, איחל הצלחה לד"ר קרוזל-דוילה עם כניסתה לתפקיד והודה למנהל המחלקה הפורש, פרופ' כמאל חסן, על שנים רבות של עבודה מסורה ומקצועית במרכז הרפואי.

ד"ר אתי קרוזל-דוילה. צילום: רוני אלברט
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח