מבזקיםמשפטי/פלילי

ועדת השחרורים אישרה את קיצור מאסרו של השחקן משה איבגי

ועדת השחרורים החליטה היום (שני) על קיצור מאסרו של השחקן משה איבגי, שהורשע בביצוע עבירות מין. הפרקליטות צפויה להגיש ערעור על ההחלטה. איבגי נכלא בסוף חודש ספטמבר החולף ל- 11 חודשים, ואם אכן ישוחרר, הוא ייצא מהכלא ב- 14 למרץ.

מתוך החלטת וועדת השחרורים: "אין חולק שמעשיו של האסיר מכוערים וראויים לכל גנאי, ואין צורך להכביר מילים בנוגע לחומרתם במיוחד משום שבוצעו תוך ניצול מעמדו הרם בתעשיית הבידור והתרבות. מעשיו פגעו ללא ספק בזכות הנפגעות על גופן ועל זכותן לכבוד ולחירות. לפי ההתרשמות, אין האסיר סובל מסטייה מינית. מסוכנותו המינית הוערכה נמוכה. הגענו למסקנה שהאסיר עומד בתנאים שנקבעו בחוק וכי הוא ראוי לשחרור ומסוכנותו לשלום הציבור פחתה."

עוד נכתב: "מדובר באסיר שאינו צעיר אשר בעקבות חשיפת הפרשה הופסקה עבודתו בעולם הבידור ומאז מחוסר עבודה ומרוחק מנפגעות העבירה. התנהגות האסיר בין כותלי בית הסוהר תקינה וכאמור הוא מודה בביצוע העבירות, מביע חרטה עליהן ומגלה רצון להמשיך טיפול בקהילה. מתחילת ההליך המשפטי השתלב האסיר במסגרת טיפול והמשיך בו במהלך המאסר. גורמי הטיפול התרשמו מהשינוי החיובי שחל בעמדותיו ובדרך התבוננותו על מעשיו כמו גם מנכונותו לרכוש כלים כדי להימנע מהתנהגות דומה בעתיד. הטיפול שעבר, החשיפה התקשורתית, הפגיעה במעמדו החברתי והמאסר מהווים – לדעת גורמי הטיפול – גורמים המפחיתים מסוכנות, כך שהסיכוי שהאסיר ישוב ויבצע עבירות דומות נמוך. על כך יש להוסיף כי הוכנה בעבורו תוכנית שיקום בקהילה המהווה המשך מהטיפול שעבר בין כותלי בית הסוהר. זאת ועוד, שחרור מוקדם צופה פני עתיד, כך שהדגש מושם בעיקר על התהליך שעבר האסיר בין כותלי בית הסוהר, התנהגותו ומידת המסוכנות לשלום הציבור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: freepik
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח