חדשות הארץמבזקים

ד"ר תמיר גשן נבחר לתפקיד מנהל השירותים הווטרינריים

ועדת האיתור המליצה היום (ראשון) על ד"ר תמיר גשן כמנהל השירותים הווטרינריים ובריאות המקנה במשרד החקלאות. המינוי כעת ממתין לאישורו של שר החקלאות עודד פורר.

ד"ר גשן, בן 54, רופא וטרינר בוגר בית הספר לרפואה וטרינרית ע"ש קורט באוניברסיטה העברית. הוא בעל תואר מומחה ברפואה וטרינרית – במחלות בקר ובוגר התואר מדעי בעלי חיים, בפקולטה לחקלאות רחובות מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות בביו רפואה, במרכז האקדמי המכללה למינהל.

מנכ"לית משרד החקלאות, נעמה קאופמן-פס: "לד"ר גשן ישנה שורה של הישגים והוא הוכיח כי הוא הראוי לתפקיד. רק בחודשים האחרונים חווינו אירוע שפעת העופות שלא היה כמותו בעולם. בעזרת ניהולו של ד"ר גשן, הצלחנו לעצור את המשך ההדבקה. האתגרים העומדים בפנינו עוד רבים, הרפורמה שאנו מקדמים גם בענף ההטלה דורשת עוד עבודה מצד כלל הגורמים המקצועיים, ובפרט השירותים הווטרינריים. אני מאחלת לו הצלחה רבה בתפקיד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ד"ר גשן שימש ב- 3.5 השנים האחרונות בתפקיד מנהל השירותים הווטרינריים בפועל במשרד החקלאות והוביל בהצלחה מספר רב של מהלכים רבים ומשמעותיים. האחרון שבהם היה ניהול בהצלחה של מבצע שפעת העופות 2021 שפגע בלמעלה ממיליון עופות בישראל. קודם לכן, שימש ד"ר גשן כמנהל השירותים הווטרינריים בשדה. טרם הגעתו לשירותו הציבורי, ובמרבית הקריירה, שימש ד"ר גשן כרופא קליני של בקר בצאן, וכמרצה בבית הספר לרפואה ווטרינרית.

במסגרת תפקידו, כמנהל שירותים הווטרינריים, יהיה ד"ר גשן אחראי על שמירה על בריאות הציבור ומניעת התפשטות מחלות בבעלי חיים, פיקוח על יבוא ויצוא של בעלי חיים ותוצרתם, רישוי ובדיקת תרכיבים לבעלי חיים, רישוי רופאים וטרינרים ומומחים, ריכוז ופיקוח על אספקטים וטרינריים ברשויות מקומיות, משחטות, מניעת צער בעלי חיים ועוד.

מנכ"לית משרד החקלאות, נעמה קאופמן-פס, אמרה: "לד"ר גשן ישנה שורה של הישגים והוא הוכיח כי הוא הראוי לתפקיד. אני מאחלת לו הצלחה רבה"

ד"ר תמיר גשן. צילום: עודד קרני

Back to top button