צרכנות

כך תוכלו לשדרג משמעותית את יכולות הצילום שלכם במהירות ובקלות

צילום הפך בשנים האחרונות להיות חלק אינטגראלי ויומיומי מהחיים של כולנו. הסמארטפונים הכניסו מצלמה משוכללת יחסית לכיס של כל אחת ואחד מאיתנו, ואנחנו מתרגלים לצלם יותר ויותר – לצלם את עצמנו, חברים, נופים, צילום לצרכים טכניים שונים (כמו כל דבר שאנחנו רוצים או צריכים לזכור) וכד'. עם זאת, במידה ומעוניינים להפוך לצלמים איכותיים ומקצועיים יותר ולא להסתפק באיכות ובסוג הצילום של המצלמה שיש לנו בסלולארי, ניתן ומומלץ לעשות זאת באמצעות רכישה של כמה פריטים בסיסיים ופשוטים יחסית. זה לא צריך לעלות הרבה כלל וכלל, וניתן לעשות זאת באמצעות שני פריטים בלבד –

 

מצלמה דיגיטלית – הבסיס לצילום איכותי ומקצועי כיום

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפריט הראשון והמתבקש ביותר הוא כמובן – מצלמה. בפרט – מצלמה דיגיטלית. כיום זה ברור לנו שאין טעם לקנות מצלמה שאינה דיגיטלית (שהפכה בעיקר לנחלתם של אספנים וחובבי נוסטלגיה טכנולוגית למיניהם…), ומצלמה פשוטה יחסית יכולה לאפשר לנו צילום ברמה שתפתיע אותנו.

במהלך עשר או חמש עשרה השנים האחרונות כולנו עברנו לסמארטפונים בצורה גורפת, ומי שלא התעניין במיוחד בצילום מקצועי בתקופה זו לא מודע להתפתחויות ולעלייה בסטנדרטים ובקריטריונים שחלה בעולם הצילום הדיגיטלי. כיום, ניתן לקנות בכמה מאות שקלים בלבד מצלמה דיגיטלית ברמת איכות שלא ניתן היה בכלל לדמיין לפני חמש עשרה שנים. איכות הצילום, הפונקציות השונות להן מסוגלות המצלמות, גודל הזיכרון ועוד – כמעט כל פרמטר ומאפיין שרק ניתן להעלות על הדעת השתפר בצורה כל כך משמעותית בעשור האחרון, עד כי כיום מצלמה דיגיטלית יחסית פשוטה מעניקה לנו אפשרויות ויכולות צילום אשר עד לפני כמה שנים יכולות היו לספק רק מצלמות מקצועיות, באלפים רבים של שקלים.

מבחינה זו, בהוצאה מינימלית ביותר אתם יכולים לעשות צעד משמעותי בבניית מערך הצילום המקצועי שלכם, או לפחות בשדרוג משמעותי של המערך הקיים המסתמך על מצלמת הסמארטפון…

חצובה – אביזר הצילום המרכזי שאין בלתו

האביזר השני שכדאי לרכוש יחד עם המצלמה הדיגיטלית, אולי האביזר החשוב ביותר לאחר המצלמה עצמה, הוא חצובה. קיימים כיום סוגים רבים ושונים של חצובות כמובן, וכדאי להתאים את החצובה שקונים לסוג המצלמה ולסוג הצילומים הספציפי בו אנחנו מתכננים להתמקד, אך בגדול חשוב לא להתמהמה בקניית חצובה טובה.

רבים אינם מעריכים עד כמה חצובה היא חשובה עבור צילום איכותי ומקצועי. אפילו החצובות השולחניות הקטנות והפשוטות ביותר מאפשרות להשיג יציבות ואיכות תמונה שלא ניתן להשיג בדרך אחרת. חצובה מאפשרת לנו לייצב את המצלמה, לצלם גם בחשיפה ארוכה תמונות שייצאו חדות ואיכותיות, להציב את המצלמה במקום קבוע על מנת להסריט קטעי time laps ובאופן כללי להגיע לרמת צילום שמזכירה את זו של אולפן טלוויזיה.

אלו הם שני אביזרים בסיסיים ופשוטים, אשר ביחד לא חייבים לעלות לכם יותר מאוד  ויכולים לשדרג בין לילה את אפשרויות ויכולות הצילום שלכם, ולעלות אתכם על המסלול המהיר לצילום מקצועי לכל דבר ועניין.

להתרשמות והזמנה אונליין של חצובה איכותית הכנסו לכתובת https://www.2click.co.il/product-category/photography-accessories/tripods/

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח