טכנולוגיהמבזקים

גוגל הכריזה על תמיכה בהגדלת מספר עובדי ההייטק ל- 15% מסך כוח העבודה

מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, נפגש היום (שני) במשרדו עם רות פורת, סמנכ"לית הכספים של גוגל ואלפבית, ברק רגב מנכ"ל גוגל ישראל, בועז מעוז מנכ"ל "גוגל קלאוד" בישראל ונועה אלפנט לפלר, מנהלת בכירה למדיניות ציבורית וקשרי ממשל בגוגל ישראל.

מטרת הפגישה שנערכה היא היכרות עם השוק הישראלי, אתגריו וההזדמנויות הטמונות בו ובכוונת גוגל העולמית להרחיב ולגוון את כוח האדם בהייטק כמו גם לבחון את נושא מעבר הממשלה לענן (מכרז נימבוס). במהלך הפגישה הכריזה סמנכ"לית הכספים של גוגל, כי תתמוך ביוזמת הממשלה להגדיל תוך 5 שנים את מספר עובדי ההייטק ב-10% מסך כוח העבודה בישראל לכדי 15% .ענקית הטכנולוגיה תשקיע 25 מיליון דולר על מנת לספק יותר הזדמנויות בשילוב בהייטק הישראלי עבור אוכלוסיות בתת-ייצוג, כמו: נשים, ערבים וחרדים.

מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה ד"ר רון מלכא, אמר: "ישראל הייתה מאז ומתמיד בחזית הטכנולוגיה העולמית ואני שמח שגוגל שותפה שלנו להגשמת החזון להטמעת השינוי הדיגיטלי בשוק העבודה. יצירת מקומות עבודה נוספים בהייטק שהם מתגמלים ובעלי פיריון גבוה תספק הזדמנויות לצמיחה כלכלית עבור כל אזרחי ישראל. על מנת להגשים את החזון הזה יש להקנות את הכישורים המתאימים וראוי שתוכנית ההכשרה תגיע למגוון אוכלוסיות ותהפוך את המשרות הללו לזמינות ונגישות. אנו גאים בשותפות עם גוגל שפותחת דלתות לקהילות מגוונות שהן חסרות ייצוג מספק בשוק העבודה ובמגזר הטכנולוגיה בפרט".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ברונו שרביט, לע"מ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח