בריאותמבזקים

משלחת בכירה ממשרד הבריאות במולדובה וארגון הבריאות העולמי מבקרת בישראל

משלחת של בכירי משרד הבריאות ממולדובה וארגון הבריאות העולמי, מתארחת השבוע בישראל. בראש המשלחת עומד פקיד ממשלתי בכיר במשרד ולצידו הגיעו ראשי משרדים רלבנטיים, נציגי הפקולטות לרפואה, סגנית מנהלת שירות האמבולנסים הלאומי, נציג משרד הפנים, סגן מנהל מוקד החירום של מולדובה, נציגי ארגון הבריאות הלאומי ובכירים נוספים.

ביקור המשלחת אורגן ע"י משרד הבריאות ומגן דוד אדום. המשלחת מבקרת בישראל כחלק מפרויקט משותף עם ארגון הבריאות העולמי (WHO) לשדרוג מערך רפואת החירום וההיערכות לחירום במולדובה. בשנה שעברה, ביקר הצוות הישראלי, בהשתתפות נציגים ממשרד הבריאות ומד"א במולדובה.

המשלחת תבקר במשרד הבריאות, בחמ"ל הבריאות הלאומי ומשל"ט הקורונה, במד"א – במוקד הלאומי 101, בבית הספר לפרמדיקים, בתחנות מד"א השונות ויכירו את הליך הכשרות הפרמדיקים ואת מערכי האמבולנסים וניידות טיפול נמרץ. בנוסף תבקר המשלחת גם בבתי חולים רמב"ם והאנגלי בנצרת, בקופות חולים מאוחדת וכללית , במרכז לסימולציה רפואית בשיבא, בלשכות הבריאות ובמקומות נוספים – במטרה ליצור שיתוף פעולה בין הגופים וללמוד על מערך רפואת החירום הישראלי, המוכנות לאירועי חירום והתנהלות מדינת ישראל ביחס לנגיף קורונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש: "אני מברך על שיתוף הפעולה בין משרד הבריאות ומערכת הבריאות בישראל לבין משרד הבריאות במולדובה. אנו שמחים על הגעתם של בכירי מערכת הבריאות במולדובה לישראל, ועל האפשרות לחשוף בפניהם את הפעילות שלנו בתחום המענה לחירום והמאבק בנגיף הקורונה. בזכות תוכנית הביקור הרחבה באירגוני הבריאות השונים אני בטוח שהבכירים ייצאו עם תובנות חשובות ליישום בארצם."

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה הפורה בין גורמי הרפואה של מולדובה וישראל וגאים לשתף את הידע ולהדק את מערכת היחסים בין המדינות. מגן דוד אדום כצלב האדום הישראלי גאה לשתף ידע מקצועי וכן ללמוד מחברי המשלחת. אני מאחל לחברי המשלחת ביקור פורה, מהנה ומלמד".

צילום: pixabay
Back to top button