צרכנות

משמחה לחירום: העסקים שיהיו שם בשבילכם שכדאי להכיר

בחיים של כולנו יש הרבה מאד רגעים מסוגים שונים. הרגעים הנפוצים ביותר הם רגעי השגרה שכולנו מכירים. קמים בבוקר מצחצחים שיניים, מכינים את הילדים ושולחים למסגרות, שותים כוס קפה, הולכים לעבודה, עובדים על פרויקטים ומתראים עם העמיתים שלנו, חוזרים לאסוף את הילדים, מכינים ארוחות ערב, מקלחים ומתארגנים לשינה וחוזר חלילה. את הרגעים הללו כולנו מכירים, הם נהדרים ומלאים בדברים טובים, אבל ברור שחלק חשוב בחיים של כולם אלו גם הרגעים השונים והמיוחדים ואלו מתחלקים בצורה גסה לשתי קטגוריות מובחנות.

הקטגוריה הראשונה היא של דברים מתוכננים וידועים מראש. אלו יכולים להיות דברים משמחים ומרגשים כמו חתונה, בר מצווה, קידום בעבודה או רילוקיישן, או דברים ידועים אך פחות משמחים כמו ניתוח שאנו צריכים לעבור וחוששים מפניו.

הקטגוריה השנייה היא של רגעים מפתיעים ובלתי מתוכננים, שגם הם יכולים להיות שמחים ומרגשים כמו הצעת נישואין שקיבלנו או פרס כספי שזכינו בו, ומנגד גם מלחיצים ולא נעימים כמו למשל אובדן מפתחות של הרכב שלנו. אז מה המשותף בין שתי הקטגוריות הללו? ובכן, שבכל מקרה באותם הרגעים, אם יהיו לצידנו נותני שירות ועסקים מקצועיים ואמינים, הם יהיו הרבה יותר טובים ויעברו הרבה יותר בכיף ובקלות. בדיוק בגלל זה אנו רוצים להכיר לכם כעת שלושה עסקים נהדרים בדיוק לרגעים הללו בחיים, בהצלחה!

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תכשיטי יוקרה ללא פערי תיווך – חנות התכשיטים ואתר האינטרנט הנגיש של JOOL.ME

בואו נגיד שבשעה טובה החלטתם לכרוע ברך ואתם רוצים להציע לחצי השני שלכם להינשא לכם. אין ספק שמדובר על רגע מרגש במיוחד וכזה המצריך תכנונים רבים כמו יצירת גורם הפתעה, בחירה של הלוקיישן המושלם, תיעוד של כל האירוע וחשיבה על כל הפרטים הקטנים. ובכן, אם כבר יצא לכם להתחיל לחפש וודאי גיליתם שמה שנחשב לטוב ויוקרתי באמת זה מה שעולה הכי הרבה וזה בהחלט יכול להיות מבאס.

אם כך, בדיוק בגלל זה כדאי שתכירו את העסק הנפלא שנקרא JOOL.ME ונמצא במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן. מדובר על חנות תכשיטים מיוחדת שהוקמה על ידי שני שותפים – האחד הוא יהלומן ותיק המייבא בעצמו את כל היהלומים והשני הוא צורף מוכשר שדואג לייבוא ועיבוד של כל התכשיטים בעצמו. העובדה שהם לא נעזרים באנשי מקצועי מאפשרת לשניים להציע תכשיטים במחירים נמוכים בהרבה ממה שתמצאו על מוצרים דומים, כאשר אתם לא מתפשרים לרגע על האיכות והיוקרה.  טבעות אירוסין זהב צהוב  , טבעות וינטג', זהב לבן, זהב אדום ועוד – את הכל תוכלו למצוא בחנות ואפילו לעצב תכשיט בעצמכם.

מעבר לכך שווה לדעת שניתן לעצב את כל התכשיטים (שמגיעים תמיד עם תעודה גמולוגית בינלאומית ממכון גדול) באתר עם ממשק נוח ופשוט ואפילו להזמין אותם אליכם עד הבית עם משלוח מאובטח ומהיר.

חגיגת בר מצווה מרגשת בכותל – הכירו את רפאל הפקות

מהשמחה של החתונה והצעת הנישואין נעבור כעת לשמחה לא פחות חשובה, חגיגת הבר המצווה לנערים בישראל. באופן טבעי למדי הורים וילדים כאחד שואפים לחגוג באירוע מרגש, יוקרתי וייחודי, ומתוך כך האפשרות המצוינת של בר מצווה בכותל הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולרית. יחד עם זאת, הורים שמגיעים לשלב הארגון של  האירוע ומנסים לארגן אותו בעצמם, מגלים מהר מאד שזוהי משימה מורכבת ולא פשוטה ואפילו מוותרים על כך בגלל זה.

ובכן, דעו שממש אין צורך לוותר. רפאל הפקות זה מיזם נהדר שיסגור לכם את כל היום מא' ועד ת'. הצוות המקצועי הכולל נגנים ופייטן מוכשר יאספו אתכם ואת שאר האורחים מהבית באוטובוס גדול. משם תמשיכו יחד לארוחת בוקר מפנקת בלטרון ולאחר מכן תסעו לרחבת הכותל לצעדה מהיר וכמובן לטקס העלייה לתורה שילווה על ידי הפייטן. לקינוח תסיימו עם ארוחת ערב מוקדמת במסעדה יוקרתית בעיר ומדובר בלי ספק בחגיגה ייחודית.

חשוב לדעת שלאורך כל היום צוות הנגנים והפייטן לא מפסיקים לשיר ולעשות שמח, כולל בארוחות, בנסיעות בין לבין וכמובן בצעדה וברחבת הכותל, אז מצטרפים כמעט תמיד העוברים ושבים לחגיגה. מעבר לכך הם יסגרו את כל הפינות הקטנות והחשובות – דרכי הגעה, חניה, אוכל ושתייה, מקומות ישיבה לאורחים, ובעצם יאפשרו לכם ההורים ליהנות עד הסוף שלי שום התעסקות מיותרת.

כשאתם תקועים וזקוקים לעזרה – צוות המנעולנים של קנדילוק אתכם ברגעי צרה!

אם אתם מחזיקים ברכב פרטי בבית, כנראה שגם לכם כבר יצא לסבול מסיטואציה לא נעימה של אובדן המפתח, גניבה שלו, נעילה של הרכב בלי סיבה מוסברת, מערכת אימובילייזר או קודן שהתקלקל ועוד כל מיני צרות נחמדות שכאלו.

אם יש לכם לחפש  שכפול מפתחות לרכב בחולון ברגעים הללו, ודאי גיליתם שלא הרבה מנעולנים יודעים להציע שירותים מקצועיים כאלו, ואם פניתם ליצרן הרכב אולי אפילו נמסר לכם שתוכלו לקבל מהם עזרה בתוך 14 ימי עסקים פחות או יותר.

ובכן, בגלל שברור שאין לאף אחד את הזמן הזה, כדאי בהחלט להכיר את העסק הנהדר שנקרא קנדילוק. צוות של מנעולנים מנוסים ומיומנים שקיבל את ההכשרה המקצועית שלו בבית הספר המוביל למנעולנות בארצות הברית. הם מציעים מגוון רחב של שירותים – פריצה לרכבים ללא גרימת נזק למנגנון הנעילה, שכפול ושחזור מפתחות ושלטים, תיקון מערכות אימובילייזר, תיקון קודנים ועוד.

מה שחשוב לדעת זה שמדובר על עסק שמבין את החשיבות של מענה מהיר במקרים הללו. בדיוק בגלל זה הם יגיעו לאיזור חולון בתוך זמן קצר עד שעות ספורות לכל היותר, ובמקרים הדחופים ביותר יוכלו להגיע תוך פחות משעה אחת. בשורה התחתונה? לגזור ולשמור.

 

Back to top button