מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לרצח: בן 40 נורה והתהפך עם רכבו תוך כדי נסיעה בכפר כנא

מותו של הגבר בן ה- 40 שנפצע והתהפך עם רכבו היום (שלישי) בכפר כנא נקבע בבית החולים. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים האיטלקי בנצרת, אך כאמור מותו נקבע בבית החולים.

החובשים של מד"א עאטף סאלם וג'לאל אמארה, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו רכב הפוך ובתוכו נלכד הנהג כשהוא מחוסר הכרה. חילצנו אותו במהירות וביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ועם חבלת ראש קשה מאוד. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי כ-500 מטר לפני התאונה בוצע ירי לעבר הרכב, נהג הרכב נמלט ברכבו משם ואז התהפך ונפצע באורח אנוש. כוחות משטרה הוזנקו למקום ואוספים ממצאים. החקירה בראשיתה, הרקע לירי הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, רכב נמצא עולה באש בשדות בין כפר כנא למשהד שבגליל. לוחמי האש מתחנת נוף הגליל בפיקודו של רס'ר שלומי מלדסי זינקו למקום והחלו בפעולות כיבוי ומניעת התפשטות השריפה לשדות. נבדק חשד אם זהו הרכב שממנו בוצע הירי.

על פי נתוני המעקב של עמותת יוזמות אברהם, בשנת 2022 נרצחו 12 ערבים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם תשעה אזרחים ואחד שאינו אזרח. מבין כלל הנרצחים, שתיים הן נשים. בשש מהמקרים, הרצח נעשה באמצעות כלי ירייה. שישה מהנרצחים היו עד גיל 30.

צילום: כב״ה צפון
צילום: כב״ה צפון
Back to top button