מבזקיםפוליטי / מדיני

"האם מישהו חושב שהמדינה דמוקרטית?"

חה"כ ישראל אייכלר נאם לפני זמן קצר (שני) במליאת הכנסת, והתייחס בדבריו לפרשת הריגול בתוכנת פגסוס בידי משטרת ישראל.

"המדינה כולה סוערת מהפרסומים על תכנת ריגול שחודרת לפרטיות אזרחים, אישי ציבור, וכל מי שיש לו טלפון. אני עומד מול התדהמה הציבורית, ומשתעשע. אני תוהה, האם אתם אכן מופתעים? כי אני ממש לא". אמר ח"כ אייכלר והוסיף ציטוט מתוך ריאיון לפני כארבע שנים. בין הדברים אמר: "יש מישהו שחושב שהמשטרה וגורמים שלטוניים לא אוספים עליו חומר? יש איש ציבור אחד שחשוב שאנחנו חיים במדינה דמוקרטית"?

אם לא די בכך, הוסיף חה"כ אייכלר באותו ריאיון: "אני מכיר את זה וחי במציאות הזאת. במדינה דמוקרטית זה לא יכול לקרות, אבל במדינת ישראל זה חייב לקרות, ולדעתי זה קורה כבר עשרות שנים. מדינת ישראל היא דיקטטורה של קבוצה קטנה ששולטת. היופי של הדיקטטורה הישראלית שזו לא דיקטטורה של אדם אחד, אלא דיקטטורה של מלייה שלם שמי שנכנס אליו הוא חלק מהממסד הדיקטטורי שתפקידו הוא דבר אחד: לשלוט בעם, להסיט אותו למלחמות דת ומדינה, ובלבד שאנשים לא יעסקו בבעיות של דיור, פרנסה, חינוך, תחבורה וביטחון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ אייכלר סיים את דבריו בקריאה לחברי הכנסת: "שרי הממשלה פוחדים על העור של עצמם. כל אחד מהם יודע שיש עליו תיק תפור שישלפו אותו ברגע שהשלטון ירצה. כל הרעיונות הקונספירטיביים – פה הם מציאות. תעשו פרצוף מופתע, אבל מי שלא סגר את העיניים, ראה טוב מאוד מה שקורה כאן. ולא מאתמול שלשום".

צילום: אתר הכנסת
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח