מבזקיםמשפטי/פלילי

מקרה חמור בביה"ח הדסה הר הצופים: מטופל חשוד בתקיפת אנשי ביטחון

אירוע אלימות חמור התרחש לפני זמן קצר (חמישי) בחדר המיון בבית החולים הדסה הר הצופים. מטופל חשוד שתקף אנשי בטחון באגרופים לפניהם, ואחד ממלוויו אף חשוד שניסה לחטוף נשק של מאבטח. צוות הביטחון השתלט במהירות על המטופל ושני המלווים שלו והזעיק את משטרת ישראל. שוטרי תחנת שלם שהוזעקו למקום, עצרו את החשודים, בני 17 ו- 22, והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

מחקירת המשטרה עולה כי במהלך הליך שחרור מבית החולים של אחד המעורבים, החל ויכוח במקום בינו לבין המאבטחים אליו הצטרף בשלב מאוחר יותר בן משפחה נוסף. מאבטחים שהוזעקו למקום ניסו להרגיע את החשודים שהחלו להשתולל במקום ולתקוף את המאבטחים באגרופים ואחד מהם אף ניסה לחטוף את נשקו של אחד המאבטחים. המאבטחים הצליחו להשתלט על המעורבים עד בוא השוטרים למקום.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק באלימות החמורה ולמצות את הדין עם עבריינים המעורבים במעשי אלימות ובריונות באשר הם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהנהלת הדסה נמסר: "איננו עוברים לסדר היום לאחר אירוע קשה שכזה ואנו מצהירים בפני כל מבקר או מטופל, כי מקומה של האלימות אינו בבית החולים שלנו. כאן מטפלים, מרפאים ומצילים חיים ולא ניתן לשום גורם לפעול באלימות מכל סוג. הנהלת המוסד תעמוד באופן נחרץ להגנה על כל עובדיה."

צילום:ד"ר אבישי טייכר
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח