חדשות הארץמבזקים

אסון בירושלים: בן 13 נספה בשריפה בדירה, מד"א קבע את מותו

שריפה פרצה לפני זמן קצר (רביבעי) בדירה בבניין ברחוב דניאל שבשכונת מוסררה בירושלים. כוחות כיבוי והצלה שהוזנקו למקום מצאו שריפה מפותחת בדירה בבניין ובתוכה נער בן 13 לכוד. צוותי הכיבוי חילצו אותו והעבירו אותו לטיפול גורמי הרפואה במקום. כעת פועלים ארבעה צוותי כיבוי בניסיון להשתלט על הדליקה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של הנער שחולץ ללא רוח חיים ומעניקים טיפול רפואי לגבר בן 49 במצב קל לאחר ששאף עשן.

פראמדיק מד"א אורן בריל סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו את האש והעשן עולים מדירה בקומה האחרונה של בניין המגורים. לאחר שפעולות הכיבוי הסתיימו נכנסו לדירה וראינו את הנער שהיה מחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. גבר בן 49 שנפגע באורח קל משאיפת עשן טופל בחמצן במקום ופונה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יוסי שמואלי תיעוד מבצעי מד"א

אלי במברגר חובש איחוד הצלה מסר: "למרבה הצער צוותי הכיבוי איתרו בדירה ילד כבן 12 ללא רוח חיים. כמו כן: רופא ופרמדיק מצוות ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה העניקו סיוע לגבר ואשה במצב קל שסובלים מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן".

רמי דוויב חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "מדובר באירוע מצער וכואב – עקב אופי האירוע הגיעו למקום גם צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה לסייע לבני המשפחה".

כוחות המשטרה שהגיעו למקום פועלים לסגירת הזירה וסיוע לצוותי הכיבוי וההצלה.

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: כבאות והצלה לישראל
צילום: כבאות והצלה לישראל
צילום: כבאות והצלה לישראל

Back to top button