חדשות הארץמבזקים

ארגון 'בצלמו' לשר האוצר: "ארגון אמנסטי הינו ארגון בזוי ואנטישמי"

הבוקר (שלישי), פרסם ארגון אמנסטי העולמי דו"ח מיוחד של 211 עמודים, המוכיח לטענתו שישראל הינה מדינת אפרהטייד ועושה פשעי מלחמה לא רק ביהודה ושומרון, אלא גם בתוך ישראל.

מארגון בצלמו נמסר כי מדובר כמובן בעלילות דם ושקרים. בעקבות הדו"ח, שיגר יועמ"ש של ארגון זכויות האדם בצלמו, עו"ד מיכאל ליטווק, מכתב מיוחד לשר האוצר ובו דרש לשלול מיידית את הטבת המס סעיף 46 הניתנת לסניף הישראלי של ארגון אמנסטי.

במכתבו ציין עו"ד ליטווק שמטרת הטבת המס הינה שבמקום שאזרחי ישראל ישלמו מס, הם יתנו את הכסף לארגון שפועל לקדם מטרות ציבוריות חשובות עבור אזרחי ישראל. האם בעיני שר האוצר קידום השמצות וחרם על ישראל זוהי מטרת ציבורית חשובה שאותה אזרחי מדינת ישראל צריכים לממן?.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במכתבו ציין ליטווק שארגון אמנסטי קרא בעבר מספר פעמים לחרם על ישראל ואף קרא להטיל אמברגו נשק על ישראל. הארגון אף עזר לאו"ם לגבש את הרשימה השחורה של המפעלים שאותם קרא האו"ם להחרים.חוק החרם מאפשר לשר האוצר את הסמכות לשלול את הטבת המס מארגון אמנסטי כמו שעשה בעבר קודמו שר האוצר משה כחלון.

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "לא ייתכן שנגיש את הלחי השנייה. ארגון אמנסטי הינו ארגון בזוי ואנטישמי. הסניף הישראלי שמעביר את כל החומר המסולף לארגון העולמי ראוי לכל גינוי והוקעה בוודאי ובוודאי לא לכבוד והטבות מס. נחנו דורשים משר האוצר לא לחכות 48 שעות ועוד היום לשלול להם את הטבת המס. ידע כל מי שפוגע בנו או מחרים אותנו הוא יוחרם ויפגע."

צילום: מיכאל לוריה

Back to top button