כלכלהמבזקים

גל ההתייקרויות: יו"ר ההסתדרות פנה לראשי חברות המזון והרשתות הקמעונאיות

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד פנה היום (שלישי) לשורה של חברות מזון ופארם מהגדולות במשק, וזאת במטרה לעצור את גל ההתייקרויות במשק. בין החברות שאליהן פנה: אסם, יוניליוור, שטראוס, טמפו, החברה המרכזית למשקאות, סנו, עוף טוב ועוד. בפנייתו ציין בר-דוד כי בידיהם של מנהלי החברות הללו לעצור את עליית המחירים, במיוחד בצל מגפת קורונה והכבדה ביוקר המחייה בענפים נוספים.

"ביום המשפחה שמצוין היום, יש בישראל מאות אלפי משפחות שנאלצות לעשות הנחה. ההנחה היא ברמת החיים שהן מנהלות וביכולתן להתקיים בכבוד. דווקא כעת, בשעה קריטית ליכולתם של ישראלים לחזור לאיתנם – אנו עדים לצונאמי מתוזמר של עליות מחירים", כתב בר-דוד והוסיף: "אני פונה אליך, כמו גם למנכ"לים אחרים במשק, מתוך הכרה בהשפעתך על הנושא, וכדי להתריע מפני ההשלכות הקשות שיהיו לכל צעד של החברה בניהולך, אשר יכביד על הוצאות הצרכנים".

בר-דוד סיכם ואמר: "המעורבות האישית שלך ושיתוף הפעולה שלך נדרשים על מנת לבלום את מגמת ההתייקרויות, ולהבטיח כי אף משפחה בישראל לא תצטרך להשפיל מבט מול עיני ילדיה בזמן הקניות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מוקדם יותר היום פנה בר-דוד לראש הממשלה נפתלי בנט ולשר האוצר אביגדור ליברמן, במטרה שיפעלו לעצירת עליות המחירים. "גל ההתייקרויות הוא לא גזרת גורל. הסיבה העיקרית שהחברות ממשיכות להעלות את המחירים נעוצה בעובדה אחת – הן פשוט יכולות", אמר.

קרדיט: freepik

Back to top button