מבזקיםמשפטי/פלילי

"אם תצרחי אני ארצח אותך": תושב רחובות מואשם בתקיפת בת זוגו בעודה בהריון

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד תושב רחובות בגין תקיפת בת זוגו בעודה בהריון. כתב האישום הוגש בעקבות עבירות מין, תקיפה ואיומים אשר ביצע במספר הזדמנויות כלפי בת זוגו ואם ביתו, בין היתר בהיותה בהריון ממנו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מאיה שלזינגר, הנאשם והמתלוננת היו בני זוג והתגוררו יחד עם בתם המשותפת בדירה בעיר רחובות. מעת לעת עלה חשדו של הנאשם כי המתלוננת בוגדת בו עם גברים אחרים, אז היה נוהג בה באופן אלים ומאיים עליה.

כך למשל, באחד המקרים, הגיע הנאשם למקום עבודתה של המתלוננת ודרש ממנה להיכנס לרכבו. בעודם יושבים ברכב, התגלע וויכוח בין השניים במהלכו אמר לה הנאשם "תורידי את המכנסיים" וכשסירבה הפשיט הנאשם בכח את מכנסיה ותחתוניה, וצעק עליה "זו** שר**ה היית עם מישהו אחר בגלל זה את לא רוצה". בהמשך פישק הנאשם בכח את רגליה במטרה לבדוק האם קיימה יחסי מין עם גבר אחר. כשביקשה שיחדל ממעשיו השיב לה הנאשם "אם לא תגידי את האמת אני ארצח אותך, אני אחתוך אותך" ובהמשך אף איים עליה באמצעות סכין יפנית בעודו חונק אותה ונושך את אפה עד כדי זוב דם. לאחר שהצליחה לחלץ עצמה מהרכב זרק הנאשם בקבוק בירה, ואת מכשיר הטלפון הנייד של המתלוננת וגרם להתנפצותו. המתלונן איים עליה בשנית "אם תצרחי אני ארצח אותך", סטר לה בראשה ונסע מן המקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקרה אחר, עת הייתה המתלוננת בחודש השישי להריונה, יצאו הנאשם והמתלוננת לטייל. בעקבות חשד שהתעורר בנאשם כי המתלוננת בוגדת בו עם חבר שלו, איים עליה באומרו "את תהיי הכותרת הבאה ברצח".

במקרה נוסף כאשר חשד כי המתלוננת בוגדת בו, לקח ממנה את מכשיר הטלפון הנייד שלה, סטר לה, חנק אותה בצווארה, הצמיד אותה לקיר ותלש ממנה את השרשרת שענדה על צווארה. בהמשך לכך איים עליה באומרו ש"יחתוך אותה לגזרים".

במקביל לכתב האישום הוגשה נגד הנאשם בקשת מעצר עד לתום ההליכים.

צילום: pexels
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח