העולם הערבימבזקים

האמבולנס המהיר והיקר ביותר בעולם: מאפס ל- 100 בתוך 2.8 שניות

תאגיד שירותי אמבולנס בדובאי (DCAS – The Dubai Corporation for Ambulance) חשף היום (שישי) את האמבולנס המהיר והיקר ביותר בעולם בתערוכת אקספו 2022.

ה-HyperSport Responder, אמבולנס הראשון מסוגו מיוצר באיחוד האמירויות על ידי חברת W Motors ששוויה מוערך ב-13 מיליון. ה- HyperSport של Lykan, אחת משבע מכוניות בלבד בעולם, מאיצה מ-0 ל- 100 קמ"ש תוך 2.8 שניות ומהירותה המרבית היא 400 קמ"ש עם מנוע פורשה כפול טורבו של 780 כ"ס.

האמבולנס המהיר מצויד ב-440 יהלומים מרופדים בפנסי ה-LED הקדמיים ומגיע גם עם גג פנימי מצופה זהב ותא הרכב מרופד בעור תפור זהב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל התאגיד, חליפה בן דרראי אמר כי "דובאי הפכה לשם נרדף לכל מה שהוא ייחודי וראשון בעולם. השקת ה- 'HyperSport Responder' משקפת את מעמדה הייחודי של דובאי כאחת הערים המובילות בעולם בתחום החדשנות. מהירות המכונית ויכולותיה יכולות להפחית משמעותית את זמן התגובה בשעת חירום ולהבטיח התערבות בזמן”.

על המכונית נכתב הסולגן "דובאי, העיר הטובה בעולם לחיות בה" לצד הלוגו של "DubaiDestinations". המכונית בעלת הביצועים הגבוהים, אמורה לשמש אטרקציה חדשה למבקרים ב-Expo 2020 Dubai, אירוע התרבות הגדול בעולם.

ה-'HyperSport Responder' מגיע עם גוף סיבי פחמן בעבודת יד ומצויד במאפיינים עתידניים רבים, כולל תצוגת הולוגרמה הולוגראפית תלת מימדית באוויר, הראשונה בעולם עם בקרת תנועה אינטראקטיבית, ניווט לווייני ומערכת שמתחברת לאינטרנט.

המכונית Lykan HyperSport הופיעה לראשונה בסרט שובר הקופות ההוליוודי מהיר ועצבני 7.

האמבולנס החדש מתווסף לצי של 331 כלי רכב של תאגיד שירותי אמבולנס בדובאי המכסה אזורים שונים באמירות, מה שעוזר להבטיח את הרמות הגבוהות ביותר של תגובה בשעת חירום.

האמבולנס המהיר והיקר ביותר בעולם
צילום: Dubai Media Office
האמבולנס המהיר והיקר ביותר בעולם
צילום: Dubai Media Office
האמבולנס המהיר והיקר ביותר בעולם
צילום: Dubai Media Office
האמבולנס המהיר והיקר ביותר בעולם
צילום: Dubai Media Office
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח