מבזקיםמשפטי/פלילי

תקרית הירי במועדון בחיפה: כתב אישום הוגש נגד תושב עכו בן 27 בגין ניסיון לרצח

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד עלאא ח'אסקיה, בן 27 מעכו, בגין ניסיון לרצח, נשיאה והובלת נשק ושיבוש מהלכי משפט בעקבות הירי על מועדון בחיפה.

לפי כתב האישום שהגיש עו"ד ענאן גאנם, הנאשם וחבריו נסו לכנס למועדון ה"אדיסון" בחיפה ,המאבטחים במקום, שקיבלו ממנהל המועדון הוראה לא לאפשר לנאשם להיכנס למועדון, בשל אירוע קודם שבו הוא היה מעורב שבוע לפני כן, מנעו את כניסתם והבהירו לנאשם כי הוא לא מורשה להיכנס. הנאשם, שלא השלים עם הוראת המאבטחים במקום, ניסה להיכנס למועדון בכוח, והוצא מהמועדון בכוח על ידי המאבטחים. בשלב הזה איים הנאשם על המאבטחים ועזב את המקום.

לאחר ובשל הוצאתו בכוח מהמועדון, גמלה בליבו של הנאשם החלטה להצטייד בנשק חם, לירות לעבר מאבטחי המועדון ולגרום למותם. הנאשם נסע לכיוון עכו העתיקה, שם נטל אופנוע, הצטייד באקדח ומחסנית תואמת, ואסף את מוסא עבד אלאדי (21) ז"ל. הנאשם והמנוח נסעו מעכו לכיוון המועדון כשהנאשם נוהג באופנוע והמנוח רוכב מאחוריו, בהגיעם לקרבת המועדון, עצר הנאשם את האופנוע בכביש ממול לכניסה למועדון וירה, לכל הפחות 9 כדורים, ממרחק של כ- 17 עד 20 מטרים מהכניסה למועדון, לעבר המאבטחים והסלקטורית שנכחו במקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשלב זה אחד מאבטחים שעמד בכביש השירות יחד עם מאבטח נוסף, הבחין בנאשם מבצע את הירי, שלף את אקדחו וירה לעבר האופנוע 9 כדורים. אחד הכדורים שירה המאבטח פגע בראשו של המנוח, שנפל מהאופנוע ונותר שרוע על הקרקע, בעוד הנאשם נמלט מהמקום. המנוח פונה לבית החולים ולאחר שבוע נקבע מותו.

הנאשם המשיך במנוסה מהמקום על האופנוע, ובמשך החביא את האופנוע בתוך שיחים ליד כפר חסידים, בהמשך היום, ולאחר שנודע לנאשם כי המנוח מאושפז במצב קשה בבית החולים, רכש הנאשם כרטיס טיסה לחו"ל, ובעת שניסה לצאת לחו"ל נעצר הנאשם בביקורת דרכונים בשדה התעופה בן גוריון.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button