מבזקים

המרכז הרפואי הדסה: 146 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים בירושלים

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר הערב (חמישי), כי 146 חולים מאושפזים במחלקות הקורונה, היחידות לטיפול נמרץ והמיון הביולוגי בבתי החולים של הדסה בעין כרם ובהר הצופים שבירושלים. מתוך כלל החולים בשני בתי החולים, 37 מאושפזים במצב קריטי ועוד 50 במצב קשה.

היום נפתחה בהדסה הר הצופים מחלקת קורונה שלישית וצוות נרחב הגיע משעות הבוקר המוקדמות ובליווי השלג, להקימה.

תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
0 תגובות
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.
Back to top button