חדשות הארץמבזקים

בנט, הורוביץ וליברמן סיכמו על הוספת כוח אדם ל- 45 מיטות אשפוז בבתי החולים

ראש הממשלה נפתלי בנט והשרים הורוביץ וליברמן, סיכמו היום (חמישי) על הוספת כוח אדם ל-45 מיטות אשפוז, לאיוש מיידי במחלקות הטיפול הנמרץ בבתי החולים ברחבי הארץ. המהלך ירחיב את יכולת הספיקה של מערכת הבריאות ויקל על העומסים בבתי החולים בהתמודדות עם אתגר האומיקרון.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר: "מערכת הבריאות עובדת מסביב לשעון, יום וליל, כדי לשמור על בריאות הציבור. אנחנו ערים לעומס על המערכת ופועלים כדי לסייע ולחזק אותה. סיפקנו תרופות למניעת מחלה קשה, הרחבנו את יכולת האשפוז גם למערך הגריאטרי ולאשפוז ביתי וכעת אנו מוסיפים חיזוק נוסף במחלקות הטיפול נמרץ. אנחנו בשיא הגל ובקרוב נראה את האור בקצה המנהרה. נעבור את הגל ביחד".

שר האוצר, אביגדור ליברמן, ציין: "אנחנו מספקים תגבורת נוספת ליכולת הספיקה של בתי החולים על מנת לשמור על הבריאות של כולנו ועל משק מתפקד. נמשיך לעקוב אחר הנתונים, לחזק את מערכת הבריאות ולשמור על שגרת חיים מיטיבית גם בתקופות מאתגרות כמו שאנו חווים בגל האומיקרון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, הוסיף: "אנחנו מספקים את כל הכלים לשמירה על בריאות הציבור, ועל החיים לצד הקורונה. במקביל לחיסונים, התרופות והבדיקות, חיזוק מערכת הבריאות הוא רכיב מרכזי באסטרטגיה שלנו. זה נכון למצב חירום כמו הקורונה וגם לשיגרה העמוסה. נמשיך לעשות הכל כדי להקל על החולים והצוותים בבתי החולים".

אילוסטרציה. צילום: pixabay
Back to top button