מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: שני גברים פרצו לדירת קשישה ברמלה ושדדו אותה באכזריות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד שני גברים, משה וייצמן (51) מלוד וסימון אוחיון (60) מרמלה, בגין שוד מזוין בחבורה, התפרצות (נסיבות מחמירות) ותקיפת זקן, זאת לאחר שפרצו לביתה של קשישה בעיר רמלה ושדדו אותה באמצעות נשק קר ואיומים תוך שהיכו אותה. לאחר מכן הותירו אותה פצועה ומדממת ונעלו אותה בתוך הדירה תוך שאיימו כי יהרגו אותה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אלירם גלעם, השניים תכננו לפרוץ לביתה של המתלוננת, והגיעו לבניין מגוריה כשהם מצוידים בחבל אותו רכשו מבעוד מועד וכן ברתמת גוף, נשק קר, טלפונים ללא בעלות כך שלא ניתן יהיה לזהותם וביגוד מתאים לצורכי הסוואה.

על פי כתב האישום השניים עלו לגג הבניין, משם השתלשלו באמצעות החבל אל עבר חלון המטבח בדירת המתלוננת, כשוייצמן מנפץ את החלון על מנת להיכנס לדירה. למשמע הרעש, התעוררה המתלוננת וניגשה לכיוון החלון, ומשהבחינה בוייצמן החלה לצעוק. וייצמן התקרב למתלוננת, הורה לה להפסיק לצעוק, סטר לה, הצמיד סכין לצווארה וקילל אותה. לאחר מכן דרש ממנה לתת לו את הזהב והכסף שברשותה. המתלוננת נאבקה בוייצמן עד שנשבר הסכין שאחז ונפל. כתוצאה מכך נפצעה הקורבן בשפתיה ובכף ידה. וייצמן הסיר בכח את התכשיטים שהיו על גופה של המתלוננת, בהם עגילי זהב מאוזניה, שרשרת זהב מצווארה וצמידים שהיו על ידיה. בשלב זה נכנס גם אוחיון לדירה והתיישב ליד המתלוננת כשבידו מברג, ובמקביל החל וייצמן לחפש רכוש נוסף בדירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד על פי כתב האישום, במהלך החיפוש הפך וייצמן את הדירה ויצר בה כאוס מוחלט, כשמעת לעת התקרב למתלוננת, הכה בפניה וברגליה שוב ושוב תוך שדרש ממנה לגלות לו היכן מוסתר רכושה. בנוסף, איים וייצמן על המתלוננת כי הורה לאוחיון להרוג אותה באמצעות המברג ודרש ממנה לתת את הזהב שברשותה כדי שלא תיפגע. בנוסף חסם וייצמן את פיה של הקורבן באמצעות יריעת בד עד אשר חשה כי היא נחנקת והסירה את הבד מפניה. עוד איימו הנאשמים על המתלוננת כי במידה ולא תיענה לדרישותיהם הם יהרגו אותה ע"י כך שיציתו אותה ויישרפו את דירתה כשהיא בתוכה, ואף שפכו על הארץ מים בניסיון להציג מצג כאילו שפכו בנזין.

בעקבות האמור, המתלוננת אמרה לנאשמים כי בארנקה יש כסף והצביעה על מיקומו. הנאשמים לקחו מן הארנק כסף מזומן שהיה בו, וכן טלפון נייד ורכוש נוסף השייך למתלוננת, זאת נוסף על תכשיטיה שהורידו מגופה. לאחר מכן לקחו הנאשמים את מפתחות הדירה של המתלוננת , יצאו מן הדירה ונעלו את המתלוננת בפנים כשהיא נותרת שרועה פצועה ומדממת על הרצפה, ותוך שאיימו כי אם תצעק יחזרו ויהרגו אותה. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים פונתה המתלוננת לבית החולים ונדרשה לטיפול רפואי.

במקביל לכתב האישום הוגשה נגד שני הנאשמים בקשת מעצר עד לתום ההליכים, בה ציינה הפרקליטות: "התנהגותם האלימה והאכזרית כלפי אישה בת 75 מלמדת כי אינם בוחלים בדבר על מנת להגשים את מטרתם- בצע כסף ורכוש…תמונות הקורבן סמוך לאחר הגעת השוטרים וסרטוני מצלמות הגוף המתעדים את ההרס בדירה ואת מצבה של הקורבן לא מותירים מקום לספק כי מקומם של המשיבים מאחורי סורג ובריח, ושם בלבד".

אילוסטרציה. קרדיט: freepik
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח