מבזקיםצבא וביטחון

גנץ: "נמשיך לפעול ככל שיידרש בגבול הצפון למען שמירה על ביטחון ישראל"

שר הביטחון בני גנץ אמר הערב (רביעי) בהתייחס למצב בצפון כי "נמשיך לפעול ככל שיידרש בגבול הצפון למען שמירה על ביטחון ישראל". את הדברים אמר באמצעות סרטון מוקלט ביום עיון וערב לזכרם של חללי אסון המסוקים במלאות 25 שנה לאסון, בבית החינוך הר וגיא, בסמוך לקיבוץ דפנה.

שר הביטחון אמר: "אסון המסוקים הוא מהאסונות הגדולים שקרו לצה"ל, והוא גם הוכחה לכך שצה"ל יודע לתחקר לעומק, לחזק את חייליו שנפגעו, ולהמשיך למלא את משימותיו המבצעיות. גם בשבועות האחרונים ידענו לצערי תקלות ואסונות שגבו חיי אדם בחיל האוויר וביחידת אגוז. גם כעת אנו ממלאים את אחריותנו המשולשת – לתחקר ולהפיק לקחים, בלי מצמוצים ובלי הנחות, כי זו חובתנו הערכית והמערכתית, להחזיר את הצוותים והיחידות לפעילות מבצעית ולשגרה מבצעית, וללוות את המשפחות השכולות היקרות לליבנו, ואת הפצועים בגוף ובנפש."

עוד אמר שר הביטחון: "שבעים ושלושה המפקדים והחיילים נפלו בדרכם אל מעבר לגבול הצפוני, מקום שאליו נשואות עינינו גם היום, ושבו אנו פועלים, ונמשיך לפעול ככל שיידרש, למען שמירה על ביטחון ישראל. לא פחות מדרך ונסיבות מותם, חשוב שנזכור את דרך ונסיבות חייהם – חיים של נתינה, של הקרבה, של אחריות ושל אכפתיות לגורלה של מדינת ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: אריק חרמוני, משרד הביטחון

Back to top button