כלכלהמבזקים

עובדי המרכז הישראלי לאפוטרופסות התאגדו בהסתדרות

עובדי המרכז הישראלי לאפוטרופסות הצטרפו להסתדרות. זאת, במטרה להיכנס למו"מ להסכם קיבוצי בנוגע למכלול תנאי ההעסקה שלהם. כ-140 אנשי המרכז פועלים בכל רחבי הארץ ומספקים שירות לאלפי אנשים חסרי הגנה החיים בקהילה או במסגרות שונות – מקטינים, דרך אנשים עם מוגבלות, ועד תשושי נפש, קשישים סיעודיים ואחרים.

המרכז הישראלי לאפוטרופסות הוקם בשנת 1977 על ידי משרד המשפטים. צוות מקצועי של המרכז פועל בשיתוף גורמי הטיפול במוסדות ובקהילה ועם מגוון גופים. הוא נועד למלא שליחות ציבורית וחברתית, וממונה על הגנה על גופם, כבודם, רכושם ורצונם של אנשים שמצבם אינו מאפשר להם לדאוג לעצמם.

מהלך ההתאגדות קרם עור וגידים על רקע רצונם של עובדי המרכז להבטיח את ביטחונם התעסוקתי ולדאוג לשיפור הזכויות ותנאי העבודה שלהם. החברה הכירה ביציגות של ההסתדרות והיא תיכנס למו״מ לשם הנעת התהליך לקראת הסכם קיבוצי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מוועד הפעולה נמסר: "תפקידנו העיקרי הוא לדאוג למקבלי השירות שלנו תוך מיצוי כל זכויותיהם. בסופו של יום, מהלך ההתאגדות נעשה מדאגה אמיתית לצרכי מקבלי השירות. ללא כלים מתאימים ותגמול ראוי המאפשר גיוס ושימור עובדים, נפגע הטיפול. על מנת להכשיר נציגים ורכזים טובים, שיתנו שירות מיטבי ומכיל, הגיע הזמן שנדאג לקבל את התנאים, הזכויות והכלים להתמודדות עם אתגרי התפקיד בדמות הסכם".

מנכ״ל המרכז הישראלי לאפוטרופסות אוראל לדרברג קיבל כאמור את ההודעה על היציגות ובמכתב שהעביר להסתדרות ציין בין היתר כי ״לא ניתן להפריז בחשיבות היחסים הפוריים בין ההנהלה לעובדים ונציגיהם, ואנו מברכים עליה".

צילום: דוברות ההסתדרות
Back to top button