בידורמבזקים

בתו של יגאל שילון בפוסט חושפני על מצבו של אביה: "נוכח, אבל שונה ב-180 מעלות מהאבא שהכרתי"

בתו של יגאל שילון, תמר שילון, פרסמה היום (שבת) פוסט חושפני באינסטגרם אודות מצבו הרפואי של אביה. בפוסט סיפרה שילון על החיים בצל מצבו הרפואי של אושיית התקשורת שעמדה מאחורי התוכנית 'פספוסים': "בדרך כלל אני לא משתפת פה על חיי האישיים, אבל מה שעומד להתרחש ביום ראשון שובר שגרה, וגם שתיקה של שנים. נדבך משמעותי מחיי עומד להיות נחלת הכלל. היה לי חשוב שתשמעו על כך ממני. לו הייתי מקבלת שקל, על כל פעם שנשאלתי האם אני הבת של… אולי לא הייתי צריכה להקים עסק. אז כן, אנחנו קשורים. כן, יגאל שילון הוא אבא שלי", כתבה שילון.

עוד הוסיפה שילון בפוסט שכתבה כי: "רק שבשנים האחרונות השאלה השתנתה– תגידי, לאן הוא נעלם?! הוא אולי נעלם מבחינת התקשורת אך נותר מאד נוכח בבית. נוכח, אבל שונה ב-180 מעלות, מהאבא שהכרתי, מאיש התקשורת שכולם מכירים. במשך שנתיים לא שיתפנו כלפי חוץ את מה שהתחולל בין כותלי הבית. לא רצינו שירחמו, יסתכלו במבטים לא נעימים, ונהיה חשופים במצב הכל כך רגיש הזה. כמעט בכל פעם שנשאלתי עליו, שתקתי, העברתי נושא. שנתיים שבהם אני משדרת שהכל כשורה. אני רצה קדימה, מעלה פוסטים, משתפת מתכונים ונמנעת מלשתף על כך שהחיים שלי נעצרו. מבחינתי, להקים עסק ללא הכנפיים הפעילות שלו, בזמן שהוא מאבד מהמסוגלות שלו, היה בית ספר בהתפתחות אישית."

לסיום כתבה: "האיש הכי חכם, כישרוני, פרפקציוניסט ורגיש שיצא לי לפגוש, שיחד עם אמא שלי הציב לי רף מאתגר כל החיים, כבר לא באותו מצב, כך שכבר לא היה ברור מי תלוי במי. עכשיו, קשר השתיקה הזה עומד להיפרם, אחרי הבנה שאין באמת סיבה להסתיר. במידה מסוימת אני מפחדת ומצד שני, אני מרגישה שאחרי ההתמודדות עם השינוי המשפחתי שעברנו, אחרי המסע האישי שלנו, דבר לא יכול להפחיד אותי יותר. היום אני יכולה לומר שאני מעריצה את אבא שלי יותר מאי פעם. המשפחה שלי היא השראה לבחירה בחיים ובית ספר של החיים. עד כה טעמתם את הקינוחים שלי, מחר תיחשפו לעוד טעימה מחיי. אל תפספסו…"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחר בערוץ 12, יגאל שילון ישתף את הסיבות לפסק הזמן שלקח מהטלוויזיה בתוכנית דוקו עם ארז טל ששמה "הפספוס של חיי", ויחשוף את מצבו הרפואי.

צילום: מתוך אינסטגרם
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח