חדשות הארץמבזקים

על רקע העומסים במתחמי הבדיקות: הוקם מתחם 'היבדק וסע' נוסף בצפון תל אביב

נוכח גל התחלואה הנוכחי והעומסים הנלווים אל מתחמי הבדיקות, הקימה עירית תל אביב יפו עבור מד"א מתחם 'היבדק וסע' חדש, אשר יוצב בחניון קמפוס מכללת לוינסקי ברחוב שושנה פרסיץ בצפון תל אביב.
 
המתחם יפעל בימים א' עד ה' בין השעות 09:00 עד 21:00, ביום שישי בין השעות 08:00 עד 20:00 ובשבת מהשעה 08:00 עד 21:00, תוך מטרה להפחית את זמני ההמתנה לבדיקות. במתחם יפעלו שלושה מסלולי בדיקות ויבוצעו בדיקות אנטיגן לחברי כל קופות החולים עפ"י הנחיות משרד הבריאות.
 
במגן דוד אדום כאמור מודעים לעומסים ופועלים מסביב לשעון על מנת להפחית את זמן ההמתנה במתחמים נוספים. מידע על שעות הפעילות של מאות נקודות הבדיקה המהירה (אנטיגן) של מד"א ברחבי הארץ ניתן לקבל באתר מד"א
 
אלי בין, מנכ"ל מד"א, אמר: "אנו מודים לשותפינו לדרך, עיריית תל אביב-יפו וראש העיר, רון חולדאי, אשר נענו לבקשתנו ופעלו במהירות על מנת להפחית את זמני ההמתנה של התושבים והאזרחים הרבים שמגיעים למתחמי הבדיקות של מד"א בעיר. העירייה הקצתה עבורנו שטח ייעודי למתחם החדש, במטרה להוריד את העומסים מהמתחמים הקיימים באזור. אנו קוראים לתושבי הסביבה שזקוקים לבדיקת אנטיגן מהירה להגיע ולהיבדק כדי לשמור על בריאותם ולסייע להיאבק בנגיף הקורונה".

צילום: גיא יחיאלי
Back to top button