מבזקים
פועל בן 67 נפצע בינוני במהלך עבודתו במפעל בבאר שבע
פועל בן 67 נפצע לפני זמן קצר (חמישי) ממסור דיסק במהלך עבודתו במפעל ברחוב הקוצר בבאר שבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח סורוקה במצב בינוני עם פציעה בגפיים עליונות. שוטרים הגיעו לזירת התאונה, חוקרים את הנסיבות, והועבר דיווח למשרד העבודה.
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.



תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה