חדשות הארץמבזקים

בשל מזג האוויר הסוער: לא יתקיימו לימודים בישובי צפון הגולן

לאחר קיום הערכת מצב של מועצה אזורית גולן במסגרת מטה שלג בו נכחו כלל הגורמים-נתיבי ישראל, משטרת ישראל, גורמי ביטחון אזוריים ונציגי צה"ל, ולאור התחזית הקיימת למחר לצפון הגולן-טמפרטורות נמוכות, קרח על הכבישים ושלג צפוי, הוחלט שלא לקיים לימודים במוסדות החינוך בצפון הגולן-ביה"ס אביטל, ילקוט הרועים. גני ילדים ופעוטונים יפעלו במסגרת יישובית ובהתאם ליכולת היישוב. ההסעות לבתי הספר שמחוץ לגולן לא יבוצעו מחר. גם הסעות ילדי אלוני הבשן למוסדות החינוך יבוטלו.

החסימות בכבישי הגולן יתבצעו ע"י משטרת ישראל, עם תחילת רדת השלג. אנא הימנעו מהגעה לצפון הגולן עד פתיחת התנועה. יתאפשר מעבר לתושבים בלבד ובהתאם למצב הכביש.

ראש המועצה חיים רוקח "קיימתי הבוקר הערכות עם כלל הגורמים במועצה ומחוצה לה, לקראת מזג האוויר הצפוי מחר. נתיבי ישראל כבר ערוכים עם מפזרות המלח, כלי הפילוס וכלים נוספים. משטרת ישראל ערוכה בכוחות מתוגברים כולל ניידות לחסימת צירים בהתאם למצב השלג. גם כוחות הביטחון יסייעו בהתאם לצורך. כמועצה נערכנו וכך גם היישובים. בתי הספר ביישובי צפון הגולן לא יפעלו -"אביטל" ו"ילקוט רועים". המעונות והגנים יפעלו במידת היכולת להסתמך על צוותים מקומיים. לא תתקיימנה הסעות למוסדות חינוך מחוץ לגולן ובתוך הגולן ילדי אלוני הבשן לא יוסעו למוסדות החינוך בשל הצפי לשלג הצפוי באזור. אנו מכירים את אירועי השלג וערוכים בהתאם ועוקבים כל העת אחר המתרחש. מוקד המועצה תוגבר גם הוא".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ניתן להתעדכן בהודעות המועצה מחר באפיקים השונים כגון דף פייסבוק, טלגרם המועצה ומוקד המועצה.

צילום: אתר החרמון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח