צרכנות

מעוניינים לשפץ – איך תבחרו את השיפוצניק הנכון עבורכם?

אם אתם עומדים בפני שיפוץ בית, אתם כנראה מחפשים בעל מקצוע מקצועי ואמין שיוכל לספק עבורכם עבודת שיפוץ מרשימה ואיכותית שתישאר לעוד שנים רבות. אם איך לבחור קבלן שיפוצים מקצועי ואמין שתצלחו איתו את הפרויקט בשלום? טיפים ודגשים בנושא במאמר הבא.

קוראים חוות דעת והמלצות

המטרה שלכם היא לסגור עם שיפוצניק אמין שאתם סומכים עליו כמעט בעיניים עצומות. לכן, לפני שמדברים על מקצועיות, חשוב שתבדקו מראש שמדובר בבעל מקצוע אמין. איך עושים את זה? קוראים חוות דעת וביקורות של לקוחות קודמים בגוגל או באתרים המדרגים בעלי מקצוע. כמו כן, תוכלו להתייעץ עם קרובים או חברים ששיפצו את הבית, ולבקש מהם שימליצו לכם על שיפוצניק. אגב, שיפוצניקים מעולים תוכלו למצוא באתר שיפוצים פלוס, כאלה שחוות הדעת וההמלצות עליהם הן חד משמעיות.

בוחרים שיפוצניק מנוסה

שיפוץ בית היא עבודה מורכבת שלא מתאימה לכל בעל מקצוע. לכן, לניסיון פה יש משמעות מאוד גדולה. קבלן שיפוצים מנוסה יוכל לספק לכם תוצאות מרשימות, ולטפל בתקלות, אם יתגלו, על הצד הטוב ביותר. על כן, בדקו מראש מהו הניסיון של השיפוצניק בשיפוצים בכלל ובפרויקט כמו שלכם בפרט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחרים קבלן רשום

קבלן רשום הוא קבלן שיש לו לפחות 5 שנות ניסיון בתחום, והוא עבר את כל ההכשרות המתאימות כדי להירשם בפנקס הקבלנים. מבחינתכם זה אומר שרוב הסיכויים שמדובר בקבלן אמין שאתם יכולים לסמוך עליו, וכזה שעומד בכל התקנים ומעביר את העובדים שלו את כל ההכשרות הנדרשות בחוק ויותר. רשמו בגוגל את הביטוי פנקס הקבלנים וחפשו אותו ברשימות. אם הוא מופיע שם, אתם יכולים להיות רגועים לסגור איתו.

רואים עבודות של בעל המקצוע

בסופו של דבר אתם צריכים להתחבר לעבודה ולסגנון שמציע בעל המקצוע. ולכן, רצוי לבדוק ולראות עבודות קודמות שלו בעיניים על מנת להבין אם אתם מתחברים לעבודה שלו או לא. לכן, אנחנו ממליצים לכם ללכת לראות עבודות שיפוץ קודמות שהוא ביצע, בדקו את העבודה עצמה, את האיכות שלה, את הגימורים. אחרי הכול, אם אתם לא מתחברים לסגנון העבודות של בעל המקצוע, תוכלו לבחור מישהו אחר או לשוחח איתו ולתאם ציפיות באופן ממוקד יותר.

לוקחים כמה הצעות מחיר

כדאי לא להסתפק בהצעת מחיר אחת, משום שכך לא תוכלו לדעת אם מדובר בהצעה מקצועית ומשתלמת. לכן, תמיד תיקחו כמה הצעות מחיר והשוו בניהן על מנת שתוכלו לבדוק איזו מההצעות משתלמת עבורכם יותר. יתרה מכך, אנחנו ממליצים לכם לבחור בהצעת המחיר שנראית לכם הכי מקצועית והכי מסודרת, כזו שעונה על כל השאלות שלכם כלקוחות. הצעת מחיר מבולגנת יכולה להעיד גם על המקצועיות של השיפוצניק.

חותמים על חוזה כתוב

יש לקוחות שסוגרים את כל הפרטים עם השיפוצניק בוואטסאפ ולאחר מכן מופתעים כשהם חווית עוגמת נפש, כשבעל המקצוע מבריז להם או לא מסיים את העבודה בזמן. לכן, אנחנו ממליצים לכם לחתום על חוזה מסודר שיכלול את כל הסעיפים הרלוונטיים של הפרויקט. הקפידו שהחוזה יכלול את לוחות הזמנים של הפרויקט, את המחיר כולל מע"מ ואת פריסת התשלומים. המלצה שלנו, אל תשלמו לשיפוצניק את כל הסכום מראש וחלקו את הפרויקט לתשלומים לפי שלבים. אחרת, לשיפוצניק לא יהיה אינטרס לסיים את הפרויקט בזמן.

לסיכום, אין ספק שבחירת קבלן שיפוצים היא משימה לא פשוטה, אך אם תיישמו גם את הטיפים שהצגנו במאמר זה, תוכלו להגיע לתוצאות ולהחלטות נכונות יותר. שיפוץ מוצלח!

Back to top button