חדשות הארץ
שריפה פרצה במבנה המועצה המקומית ג'דידה-מכר, נזק כבד נגרם למשרדים

שריפה פרצה הערב (מוצ"ש) בקומה ראשונה במבנה המועצה המקומית ג'דידה-מכר. ארבעה צוותים מתחנת זבולון בפיקודו של רב רשף אייל פינטו פעלו במקום לכיבוי וסריקות במבנה. אין לכודים או נפגעים באירוע, אך נזק כבד נגרם למשרדים בקומה ראשונה. נבדק חשד לפלילים על ידי המשטרה, וחוקרי שריפות בוחנים את נסיבות הדליקה.


צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז חוף
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה