חדשות הארץמבזקים

אופקים: תינוקת בת חצי שנה ננעלה בשגגה ברכב וחולצה בידי מתנדבי 'ידידים'

קריאה התקבלה היום (שישי) במוקד ארגון "ידידים', אודות תינוקת כבת חצי שנה, שננעלה בשגגה ברכב לעיני אביה ברחוב מישור הגפן באופקים. מתנדבי סניף העיר של הארגון נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד שברשותם חילצו את התינוקת בשלום מבלי לגרום נזק לרכב.

ישראל האס מספר: "הקריאה תפסה אותי באמצע ההכנות לשבת. עזבתי הכל ויצאתי למקום, כשבדרך מצטרפים אליי הכוננים האחרים. התברר שהאבא יצא להוציא את הילד השני מהגן, והשאיר את התינוקת ברכב. הרכב היה מונע וככל הנראה הופעלה נעילה אוטומטית. במהלך ניסיונות הפתיחה נתקלנו בקושי לתמרן עם מוט הפתיחה, אך בזכות העובדה שהרכב היה מונע יכולנו לפתוח את החלון על ידי לחיצה על הכפתור באמצעות מוט הפתיחה. אין תחושה יותר טובה מזו כשאתה רואה את ההורים נרגשים ומודים לך בכל אירוע כזה מחדש. פשוט גאווה להיות חלק מהארגון. לא ייאמן כמה שהארגון הזה זמין ועוזר לכולם. אני מקדיש את מעשה החסד לרפואת אייר רבקה בת מרגלית שזקוקה לרחמי שמיים מרובים".

צילום: 'ידידים'

ב'ידידים' שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד 'ידידים' במספר 1230 ללא כוכבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button