חדשות הארץמבזקים

המכללה האקדמית צפת היא הראשונה באחוזי מעבר מבחני ההסמכה של לשכת עורכי הדין

המכללה האקדמית צפת היא הראשונה מבין המכללות בישראל באחוזי המעבר, בקרב הנבחנים בפעם הראשונה, של מבחני ההסמכה האחרונים של לשכת עורכי הדין. כך עולה מנתונים שפרסמה היום (חמישי) לשכת עורכי הדין. מהנתונים עולה כי חרף גילו הצעיר של בית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת, שהוקם רק בשנת 2008, אחוז הבוגרים מטעמו שעברו את בחינת ההסמכה של לשכת עורכי הדין בפעם הראשונה, שני רק לשיעור בוגרי האוניברסיטאות.

על פי הנתונים שפורסמו היום על ידי לשכת עורכי הדין, 69 אחוזים מבוגרי בית הספר עברו את מבחני הלשכה בפעם הראשונה, כשבמקום השני מבין המכללות ניצבת המכללה למינהל עם 67 אחוזים ובמקום השלישי מצוי המרכז האקדמי פרס עם 58 אחוזים. מבחני ההסמכה האחרונים, מועד חורף 2021, נערכו ברחבי הארץ על ידי לשכת עורכי הדין ביום ג', ה-28 בדצמבר האחרון.

"זהו הישג היסטורי לבית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת. הישג מרשים זה של בית הספר למשפטים הוא המשך של עלייה מתמדת בשנים האחרונות באחוזי העוברים את הבחינה בקרב בוגרי בית הספר, והוא תוצאה מתחייבת מהמהפך האקדמי והמקצועי, שעבר בשנים האחרונות בית הספר למשפטים", אמר היום ראש בית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת, הפרופ' מוחמד ותד, בהתייחסו לנושא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נשיא המכללה האקדמית צפת, הפרופ' אהרן קלרמן: "הצלחתם של בוגרי בית הספר למשפטים היא חלק מהתנופה האקדמית של המכללה, הבאה לביטוי באחוזי הצלחה מרשימים של הבוגרים במקצועות שונים הנבחנים בבחינות חיצוניות".

צילום: יוני לובלינר
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח