חדשות הארץמבזקים

פיגוע הדריסה בחלמיש: חייל בן 19 נפצע בינוני, הדורס נוטרל ונתפס

חייל כבן 19 נפצע לפני זמן קצר (שלישי) באירוע הדריסה בצומת חלמיש סמוך ליישוב נוה צוף. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במסוק צבאי לבית החולים, במצב בינוני עם פציעה בגפיים תחתונות. הדורס נוטרל ונתפס בידי כוחות הביטחון. כוחות צבא ואנשי אגף הביטחון של המועצה הגיעו למקום.

פראמדיק מד"א, דוד ברוכי וחובש רפואת חירום במד"א, עיזאת אל טורי, סיפרו: "הפצוע שכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעות בגפיים. העלינו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ולאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח העברנו אותו לחבירה עם מסוק צבאי שפינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו בינוני."

יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "כשיש לנו שר את הביטחון גנץ שמנהל מדיניות רופסת ואת השר עומר בר לב קורא לחלוצי הארץ תתי אדם, המחבלים מריחים חולשה, לא נרתעים ומרימים ראש. המדיניות הרופסת של בר לב – גנץ עם ממשלה שנשענת על קואליציה עם האחים המוסלמים, מובילה לפיגועי טרור. בשעה קשה זו שולח איחולי החלמה שלמה לפצוע".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ מסר: "כבר תקופה שהטרור הערבי מרים ראש מסוכן וממשלת ישראל לא משתלטת עליו. צעדי הממשלה שהופכים את מעודד הטרור אבו מאזן לפרטנר ואת הרשות הפלסטינית לברת שיח, מביאים רוח גבית למחבלים ולאויב. אני שולח איחולי החלמה לפצוע ומחזק את לוחמי ומפקדי צה"ל."

צילום: מצב בטחוני גלובלי
צילום: מצב בטחוני גלובלי
Back to top button