צרכנות

גישור בשתיים – מפרקים את החבילה? בחכמה!

קרדיט לתמונה: Shutterstock

 

זוגות שניצבים בפני פרידה מגלים כי ההתמודדות מורכבת, הן בפן הכלכלי והן בפן הרגשי. ככל שבני הזוג חלקו חיים משותפים פרק זמן ארוך יותר, כך השותפות עמוקה וכוללת מרכיבים נוספים. מה לגבי הדירה של בני הזוג? מה ביחס למשכנתא שרשומה על שם שני בני הזוג? והילדים – הם ללא ספק רכיב משמעותי מאוד בתהליך הפרידה.  אם חשבתם שאתם חייבים להגיע לבית המשפט ולעבור תהליך ארוך, יקר וכואב לצד עורך דין ונגד בן הזוג – כדאי לכם להכיר אופציה חכמה וטובה הרבה יותר.

גישור –  להתגרש ולהישאר משפחה

גישור הוא הליך מקצועי שבו רואים את התמונה המשפחתית במלואה, את כל בני המשפחה ואת האינטרסים והצרכים שלהם, במטרה להגיע להסכם גירושין מאוזן והוגן שיאפשר לבני הזוג להתגרש בצורה מכובדת ולהישאר הורים משותפים שיפעלו בשיתוף פעולה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדוע לפנות לגישור ולא לעורך דין?

אם אתם בדרך לעורך דין, ואתם שוקלים לצאת להילחם על הזכויות שלכם, עצרו – גישור בשתיים זו דרך טובה ונכונה הרבה יותר. זוגות רבים נוכחו לגלות שניתן להתגרש בלי לבזבז זמן יקר על דיונים ומריבות, ושאפשר לראות גם את האינטרס של הצד השני ואת טובת המשפחה בכללותה. בתהליך הגישור אתם ממשיכים לשלוט על הנעשה בתא המשפחתי שלכם בלי שיגרמו נזקים בלתי הפיכים. גישור בשתיים – פרידה שקולה מתוך שליטה ונכונות של שני בני הזוג לבוא האחד לקראת השני. WIN WIN אמיתי – לך ולבן / בת הזוג שלך!

בנקודה זו של החיים, בה אתם, כבני זוג, מתכוונים להיפרד, אנחנו מזמינות אתכם לפנות אלינו על מנת לגלות כי הפרידה יכולה להיות מכובדת חכמה, מהירה והוגנת יותר כאשר אנו המגשרות צולחות יחד אתכם את התהליך.

גישור בשתיים, מה מיוחד בגישה הזו?

גישור בשתיים  נותן לכם מעטפת מקצועית ומלאה בתהליך הפרידה לקראת הגירושין. את התהליך נתחיל בפגישה משותפת שבה נכיר אתכם ונאבחן את צרכי המשפחה. לאחר מכן, נפגש עם כל אחד מבני הזוג בנפרד, על מנת לראות את התמונה האישית שכל אחד חווה ומתמודד איתה ולהעמיק את הדיון בנושאים השונים שעל הפרק. בהמשך ההליך נקיים שוב פגישות משותפות במטרה לבנות את ההסכמות בנושאים השונים ולאפשר את הפרידה ללא התכתשויות ועוגמת נפש. בכל פגישה אנחנו כאן לצידכם, במענה מקצועי וליווי תומך על מנת לסלול את המסלול הייחודי שלכם לקראת גירושין בהסכמה.

סל כישורים ומיומנויות לתהליך הנכון שלכם

אנו עובדות בצוות של שתיים; לירון ואליה. שתינו מגשרות מוסמכות, ותיקות ומנוסות, שתינו עורכות דין בעלות תואר שני במשפטים ולכל אחת מאתנו השכלה והכשרה  נוספת  בתחומים משלימים כמו אימון אישי, פסיכולוגיה, ייעוץ זוגי, תיאום הורי ועוד. בגישור בשתיים בני הזוג מקבלים מעטפת מלאה ומענה מקיף לעניינים הכלולים בפירוק התא המשפחתי על כל המשתמע מכך. כיצד לבשר לילדים על הגירושין שמעבר לאופק? כיצד להתמודד עם התגובות של הילדים והסביבה? איך לעבור את התקופה הזו באופן שמעניק שלווה וביטחון שאנחנו פועלים נכון? איך מתמודדים עם החששות לעתיד? אנחנו כאן בכל פגישה אתכם, בליווי צמוד והקשבה אקטיבית, במטרה להגיע להבנות הוגנות לטובת הגירושין והמשפחה שלכם.

Back to top button