חדשות הארץמבזקים

העצמאיים נגד שר הבריאות: תלונה במשטרה הוגשה נגד השר הורוביץ

בעלי עסקים בענפי האירועים והכנסים, אשר סובלים מירידה של כ-90 אחוזים בהיקף הפעילות מאז פריצת הגל החמישי, זועמים על התנהלות ממשלת ישראל ומעלים הבוקר (ראשון) הילוך במאבקם, לאחר שבשבוע שעבר הוציא משרד הבריאות מכתב רשמי, שאוסר על צוותי הרפואה ומערכת הבריאות לקיים כנסים ואירועים.

אלירן ברדוגו, מפיק אירועים ומראשי המאבק להצלת עולם התרבות והאירועים: "שוב עושים מאיתנו צחוק רק שהפעם אין אף אחד שמכניס יד לכיס ומוכן לפצות. ענף האירועים והכנסים ספג מתחילת הגל החמישי נזקים מוערכים של 100 מיליון שקלים ועדיין אין אף אחד בממשלה שמוכן להכיר בזה- אנחנו דורשים לעבוד- או דורשים פיצוי, אבל החל מהבוקר העצמאיים יחזרו לרחובות."

נועם לוי, יו"ר איגוד בעלי האולמות וגני האירועים: "נדהמתי שקיבלתי בשבוע שעבר ביטול של אירוע של קופת חולים גדולה לאחר שהונחו עי משרד הבריאות שלא לקיים אירועים. יש פה שר בריאות שמתראיין בערב ומספר שהכל בסדר כי אין סגר ורק צריך להקפיד על ההנחיות, אבל בפועל משרדו מחייב ביטול של אירועים וכנסים. אנחנו נחנקים שוב, ממשיכים לשלם הוצאות אדירות ולאבד הכנסות, זה ניסיון לקבור שוב את הענף שלנו ולא נאפשר את זה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב
Back to top button