חדשות הארץמבזקים

"ממשלת ישראל ממשיכה לשקר לציבור, הבטיחו לנו שבישיבת חומש לא יגעו ולא יהרסו"

מארגון 'מחאת הקו האדום' נמסר בתגובה על ניתוק מערכת החשמל של ישיבת חומש ע"י כוחות משטרה הבוקר (שלישי): "בזמן שמאשרים את חוק החשמל לעשרות אלפי מבנים בלתי חוקיים בנגב ובגליל, מגיעים כוחות צהל והמשטרה בשליחות ממשלת בנט עבאס ומחבלים במערכת החשמל של הישיבה בחומש והורסים מבנים אחרים, הבטיחו לנו שבישיבה לא יגעו ולא יהרסו, אז הבטיחו. המטרה שלנו היא להחליף את השלטון הזה וליישב את יהודה ושומרון במיליונים של מתיישבים. זה יקרה, במוקדם או במאוחר".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן תקף בחריפות: "ממשלת ישראל איבדה את הצפון. מעולם לא היה דבר כזה – זו הפעם הראשונה שבמקום להחלם במחבלים, התגובה בשטח של בממשלה היא במקום להלחם שולחי המחבלים – להלחם בקורבנות, להלחם בהתיישבות. האחריות על ההרס היא הראש ובראשונה של ראש הממשלה נפתלי בנט."

מהישיבה נמסר: "יש מי שחושב שהרצח של יהודה דימנטמן הוא הזדמנות טובה לתת פרס לטרור ולחדש וליישם שוב את תוכנית ההתנתקות. התמיכה האדירה שאנחנו זוכים לה מעשרות אלפי אנשים שמגיעים לחומש בקור ובגשם, כנראה עומדת כנגד הרצון ולא מאפשרת ליישם אותו. לכן, נשלחים שוטרים בצורה הזויה לפנות בוקר להוציא אמהות וילדים מאוהלים זמניים. אנחנו קוראים לציבור להמשיך ולהגיע לתמוך בנו, לחזק את האחיזה בחומש ובכך למנוע את הרס הישיבה!".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתנועת "שלום עכשיו' נמסר: "המאחז הלא חוקי בחומש יושב על קרקע פרטית של פלסטינים והכניסה אליו אסורה בחוק. דינו להתפנות במלואו כפי שנעשה פעמים רבות בעבר. לצערנו, גנץ מתרפס בפני עברייני המאחז ומבצע 'פייק פינויים'. זו כניעה לעסקני ההתנחלויות ולנערי הגבעות שמעודדת אלימות מתנחלים. במקום לגלות אפס סובלנות מול פורעים שקובעים עובדות בשטח ועושים שימוש מניפולטיבי בילדים, גנץ מנרמל את העבריינות. הגיע הזמן לרסן מתנחלים אלימים ותומכיהם שמתנהלים כאדוני הארץ, ולפרק את המאחזים הלא חוקיים בשטחים מהם יוצאת אלימות מתנחלים יומיומית.”

צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח